Biuletyn Informacji Publicznej
Muzeum imienia Kazimierza Pułaskiego w Warce
OGŁOSZENIE O ZATRUDNIENIU NA STANOWISKO SPECJALISTA DO SPRAW UTRZYMANIA CZYSTOŚCI

(OGŁOSZENIE ARCHIWALNE)

 

Załącznik nr 2 do Regulaminu naboru pracowników na wolne stanowiska pracy w Muzeum.

 

MUZEUM IM. KAZIMIERZA PUŁASKIEGO W WARCE

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

 

 

1.   Nazwa stanowiska Pracy: specjalista do spraw utrzymania czystości

 

Rodzaj umowy: umowa o pracę na czas określony, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony

Wymiar czasu pracy: pełny etat

 

2.   Wymagania niezbędne:

·         wykształcenie minimum zawodowe,

·         umiejętność sprzątania, utrzymania czystości

·         spostrzegawczość,

·         sumienność, dokładność i dyskrecja,

·         wysoka determinacja w działaniu i zaangażowanie.

 

3.   Wymagania dodatkowe:

·         doświadczenie w pracy na stanowiskach pokrewnych będzie dodatkowym atutem.

 

4.   Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

·         utrzymanie w należytej czystości i porządku pomieszczeń muzeum, tj.:

a)   zamiatanie i mycie podłóg,

b)   odkurzanie i czyszczenie wykładzin, dywanów, tapicerki krzeseł i foteli,

c)   wycieranie kurzu w meblach i innym wyposażeniu  

d)   usuwanie zabrudzeń z przeszkleń w meblach, gablotach, drzwiach, lampach,

e)   mycie, czyszczenie i odkażanie umywalek, brodzików, armatury i urządzeń sanitarnych w toaletach i łazienkach,

f)    mycie dozowników do mydła oraz luster,

g)   mycie ścian pokrytych glazurą, drzwi i ościeżnic oraz okien,

h)   mycie urządzeń kuchennych i innych w pomieszczeniach socjalnych,

i)     stałe doglądanie i uzupełnianie braków środków sanitarno-higienicznych w toaletach, łazienkach i pomieszczeniu socjalnym,

j)    opróżnianie koszy na śmieci.

 

·         prace porządkowe wokół budynków:

a)   podlewanie i pielęgnowanie kwietników przy budynku muzeum,

b)   utrzymanie  czystości tarasu, wymiana worków na śmieci wokół muzeum,

c)   podlewanie rabat i roślin doniczkowych,

 

·         utrzymanie w należytej czystości ekspozycji muzealnych: 

a)   utrzymanie w czystości eksponatów i ekspozycji muzealnych,

b)   w razie potrzeby pilnowanie ekspozycji muzealnych podczas zwiedzania przez zwiedzających,

c)   w razie potrzeby pomoc przy obsłudze zwiedzających oraz podczas organizacji imprez w muzeum,

d)   podczas dyżuru w pałacu, każdorazowy obchód ekspozycji muzeum z chwilą rozpoczęcia dyżuru i zakończenia oraz kontrola stanu ekspozycji,

e)   zapobieganie uszkodzeniu lub zniszczeniu eksponatów muzealnych.

 

5.   Wymagane dokumenty:

 

1.    List motywacyjny oraz CV zawierające informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,

2.   Kserokopie świadectw pracy, (jeśli takie posiada) lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy,

3.   Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

4.   oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.

5.   w przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez Muzeum proszę o umieszczenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Muzeum przez okres najbliższych 9 miesięcy.

 

Oświadczenia, o których mowa w punkcie „Wymagane dokumenty” w pozycji od 4) do 5) mogą być zawarte w liście motywacyjnym w następujący sposób:

Wyrażam zgodę* na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Muzeum przez okres najbliższych 9 miesięcy.

Wyrażam zgodę* na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach - wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.

*- Zaznacz krzyżykiem właściwe pole wyboru

.......................................................

Podpis kandydata do pracy

 

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesłać w zamkniętych kopertach z adnotacją „Oferta pracy na stanowisko specjalista do spraw utrzymania czystości terminie do dnia 31 lipca 2019 r. do godz. 10.00 pod adresem: Muzeum im. Kazimierza Pułaskiego w Warce, ul. Pułaskiego 24, 05-660 Warka

Aplikacje, które wpłyną do Muzeum po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Z Regulaminem naboru można się zapoznać w siedzibie Muzeum (sekretariat) oraz na stronie BIP Muzeum.

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych

Administrator

Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Muzeum im. Kazimierza Pułaskiego w Warce, ul. Pułaskiego 24, 05-660 Warka, jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Dyrektor Muzeum im. Kazimierza Pułaskiego w Warce,

Inspektor ochrony danych

Mogą Państwo kontaktować się z wyznaczonym przez Dyrektora Muzeum inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem:

  • Muzeum im. Kazimierza Pułaskiego w Warce, ul. Pułaskiego 24, 05-660
  • e-mail:odo.muzuem@kancelaria-elaw.pl

Cel i podstawy przetwarzania

Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy 1 będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego2, natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody3, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Muzeum im. Kazimierza Pułaskiego w Warce będzie przetwarzało Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę4, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie5, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.


1 Art. 22 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2018 poz. 917 ze zm.) oraz §1 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U. 2017 poz. 894 ze zm.);

2 Art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO);

3Art. 6 ust. 1 lit a RODO;

4Art. 6 ust. 1 lit a RODO;

5Art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

Odbiorcy danych osobowych

Odbiorcą Państwa danych mogą być podmiotu uprawnione do uzyskania takich informacji na podstawie przepisów prawa / podmiot działający na zlecenie administratora danych, tj. podmiot świadczący usługi IT w zakresie serwisowania i usuwania awarii.

Okres przechowywania danych

Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.

W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 9 miesięcy.

Prawa osób, których dane dotyczą

Mają Państwo prawo do:

  1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii
  2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  4. prawo do usunięcia danych osobowych;
  5. prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa)

Informacja o wymogu podania danych

Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Inne informacje

 

Podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

 

 

Dyrektor

Muzeum im. Kazimierza Pułaskiego w Warce

Warka, dn. 25-07-2019 r.

OGŁOSZENIE O ZATRUDNIENIU NA STANOWISKO SPECJALISTA DO SPRAW UTRZYMANIA CZYSTOŚCI

INFORMACJE O DOKUMENCIE
Ilość wyświetleń: 1215
Wprowadzony przez: Janusz Kreczmański
Data opublikowania: 2019-07-25 15:11:03
LISTA POPRZEDNICH WERSJI
Lista poprzednich wersji:
   
Data zmiany Redaktor Opis zmiany
2019-08-08 17:01:17 Janusz Kreczmański
Archiwizacja ogłoszenia
2019-07-25 15:15:00 Janusz Kreczmański Publikacja artykułu