| ||||||||||||||
Pon | Wt | Śr | Czw | Pt | So | Nie | Week | |||||||
Select | ||||||||||||||
Select | ||||||||||||||
Select | ||||||||||||||
Select | ||||||||||||||
Select | ||||||||||||||
Select |
DO.261.28.2024.EJ
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 28/2024
DYREKTOR OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA ŚWIADCZENIE SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI
I. Nazwa oraz adres zamawiającego:
Ośrodek Pomocy Społecznej
(od 01.01.2025 r. Centrum Usług Społecznych w Policach)
ul. Siedlecka 2a
72-010 Police
tel.: 91 42 43 840
sekretariat@opspolice.pl
II. Tryb udzielania zamówienia:
Zgodnie z przepisami art. 2, ust. 1, pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.) do niniejszego postępowania nie stosuje się procedur przewidzianych przepisami niniejszej ustawy, z uwagi na to, że wartość zamówienia nie jest równa lub przekracza kwoty 130 000 złotych.
Zamówienie prowadzone jest w trybie „zapytania ofertowego” na podstawie regulaminu w sprawie zasad i trybu udzielania zamówień w Ośrodku Pomocy Społecznej w Policach o wartości nieprzekraczającej ww. kwoty.
Link do regulaminu: https://www.nbip.pl/opspolice/?id=33.
III. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób
z zaburzeniami psychicznymi, tj. dla klientów Centrum Usług Społecznych w Policach
w miejscu ich zamieszkania w 2025 r. oraz konsultacje dla pracowników Centrum Usług Społecznych w Policach świadczących pracę w ramach specjalistycznych usług opiekuńczych.
IV. Zakres zamówienia:
1. Kształtowanie umiejętności społecznego funkcjonowania, motywowania do aktywności
i leczenia osoby zaburzonej psychicznie.
2. Interwencja i pomoc w życiu w rodzinie osoby zaburzonej psychicznie, w radzeniu sobie
w sytuacjach kryzysowych, wsparcie psychologiczne i rozmowy terapeutyczne.
3. Współpraca z rodziną – kształtowanie odpowiednich postaw wobec osoby zaburzonej psychicznie.
4. Udział w pracach zespołu wspierająco-aktywizującego.
5. Udział w tworzeniu i prowadzeniu indywidualnego planu postępowania wspierająco-aktywizującego dla osoby zaburzonej psychicznie, na który składa się:
a) diagnoza,
b) zakres usług,
c) cele pracy,
d) metody realizacji celów,
e) okresowa ocena wyników.
6. Konsultacje dla pracowników Centrum Usług Społecznych w Policach świadczących pracę
w ramach specjalistycznych usług opiekuńczych.
7. Prowadzenie dokumentacji z wykonywanych czynności.
V. Wielkość zamówienia.
Do 45-ciu godzin miesięcznie, w tym nie więcej niż dwie godziny tygodniowo może być przeznaczona na konsultacje dla pracowników świadczących pracę w ramach specjalistycznych usług opiekuńczych w okresie od dnia podpisania umowy (jednak nie wcześniej niż od 02.01.2024 r. do dnia 31.12.2025 r.
Szczegółowy harmonogram realizacji w/w usług będzie na bieżąco ustalony z Kierownikiem Działu Usług Opiekuńczych.
VI. Termin realizacji przedmiotu zamówienia i warunki płatności:
1. Świadczenie usług obejmie okres od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2025 r.
2. Wynagrodzenie płatne będzie na podstawie prawidłowo wystawionego przez Wykonawcę dowodu księgowego w oparciu o wykaz ilości godzin potwierdzających wykonanie usługi.
3. Należność za wykonane usługi będzie płatna w terminie czternastu dni od jej dostarczenia Zamawiającemu na rachunek bankowy Wykonawcy.
VII. Wymagania wobec podmiotu świadczącego usługę:
1. Wykonawca musi posiadać odpowiednie kwalifikacje zawodowe:
a) wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia,
b) doświadczenie zawodowe minimum 2 lata w pracy psychologa.
2. Posiadać przeszkolenie i doświadczenie w zakresie:
a) umiejętności kształtowania motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań
kształtowania nawyków celowej aktywności,
b) prowadzenia treningu zachowań społecznych.
3. Ponadto zgodnie z par. 3 ust. 2 i 4 Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych z dnia 22.09.2005 r. (Dz. U. z 2024 r. poz.816) osoby świadczące specjalistyczne usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi muszą posiadać
co najmniej trzymiesięczne doświadczenie zawodowe w pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi zdobyte w jednej z następujących jednostek:
a) szpitalu psychiatrycznym;
b) jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi;
c) placówce terapii lub placówce oświatowej do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym;
d) ośrodku terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczym;
e) warsztacie terapii zajęciowej;
f) innej jednostce niż wymienione w pkt. 1-5, świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi.
VIII. Tryb i kryteria stosowane przy dokonywaniu wyboru oferty:
1) Za ofertę spełniającą wymagania formalne uznaje się ofertę:
a) złożoną w terminie określonym w zapytaniu ofertowym,
b) złożenie oferty na załączonym druku „formularz ofertowy”, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania,
c) spełniającą warunki realizacji zadania, określone w zapytaniu ofertowym,
d) ocenie poddawane będą tylko oferty kompletne. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium cena brutto 100%.
2) Cena ofertowa powinna obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki przyszłego Wykonawcy, niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia.
3) Ogłoszenie wyników postępowania ofertowego nastąpi niezwłocznie po wyborze oferty
i zostanie podane do wiadomości w Biuletynie Informacji Publicznej Ośrodka Pomocy Społecznej w Policach.
XIII. Termin i miejsce składania ofert:
Formularz oferty wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć w Ośrodku Pomocy Społecznej w Policach, ul. Siedlecka 2a, 72-010 Police, sekretariat IV piętro w terminie
do dnia 07.01.2025 roku do godz. 10.00 (liczy się data wpływu oferty do Ośrodka)
w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Zapytanie ofertowe – świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi” lub elektronicznie na adres: sekretariat@opspolice.pl
IX. Informacje dodatkowe:
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Oferta musi być sporządzona czytelnie, w języku polskim.
3. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
4. Cenę należy wyrazić w złotych polskich, rozliczenia będą prowadzone w złotych polskich.
5. Nie dopuszcza się rozliczeń w walutach obcych.
6. Cena usług zawarta w ofercie powinna być gwarantowana przez cały okres trwania umowy tj. od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2025 r.
7. Z wykonawcą, którego oferta spełni wszystkie wymogi wskazane w ogłoszeniu i zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie zawarta umowa pisemna.
8. Umowa zawarta zostanie wg wzoru Zamawiającego.
9. Wykonawca wyraża zgodę na zainstalowanie na używanym przez siebie sprzęcie mobilnym aplikacji do koordynacji pracy w terenie. Zleceniodawca używa mobilnej aplikacji funkcjonującej na systemie Android, która pobiera sytuacyjnie lokalizacje i jej używanie jest obowiązkowe podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert na każdym etapie postępowania m .in.
a) gdy jej treść lub sposób złożenia nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
b) zostanie złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia,
c) cena lub koszt oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
11. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1 w zw. Z art. 7 ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Oferta wykonawcy wykluczonego zostaje odrzucona.
12. W razie konieczności uzyskania przez Państwa dodatkowych informacji koniecznych
do złożenia oferty proszę kontaktować się z Działem Usług Opiekuńczych.
Ilona Kulik – Kierownik Działu Usług Opiekuńczych tel. 91 57 68 090 ikulik@opspolice.pl
Agnieszka Brzezińska-Borger - Zastępca Kierownika Działu Usług Opiekuńczych abrzezinska@opspolice.pl
X. Załączniki do zapytania ofertowego.
1. Formularz ofertowy.
Załącznik nr 1 - Formularz Ofertowy
Informacja o przetwarzaniu danych
Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowychi w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE.L Nr 119, str. 1) (dalej: RODO), informuję, że:
Administrator danych:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą w Policach, ul. Siedlecka 2a, kod pocztowy 72 – 010, e-mail: sekretariat@opspolice.pl, tel. 91 42 43 840
Inspektor ochrony danych:
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: 72 – 010 Police ul. Siedlecka 2a, e-mail: iod@opspolice.pl, tel. 91 42 43 854
Cele przetwarzania danych osobowych:
Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz ewentualna dalsza realizacja obowiązków wynikających z zawartej umowy.
Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywać się będzie na podstawie:
1. zgody;
2. ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (Dz. U. Z 2023 r. poz.1610 ze zm.);
3. art. 6 lit. b i c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE.L Nr 119, str. 1)
4. ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. Z 2020 r. poz. 164)
5. Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 20 października 2015r.
w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej (Dz. U. z 2019r. poz. 246).
Okres przechowywania danych osobowych:
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez ze składką na ubezpieczenie społeczne 50 lat, bez składki na ubezpieczenie społeczne 10 lat.
Prawo dostępu do danych osobowych:
Posiada Pani/Pan prawo żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
Ponadto jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, posiada Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego:
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
Konsekwencje niepodania danych osobowych:
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa
a w pozostałym zakresie na podstawie zgody. Niepodanie danych będzie skutkowało brakiem możliwości wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz
w konsekwencji brakiem zawarcia umowy.
Odbiorcy danych:
Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być:
1. Organy i instytucje uprawnione do pozyskania danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa w tym w szczególności sądy, prokuratura, policja;
2. podmiotom lub osobom, które uzyskały od Pani/Pana zgodę na pozyskanie danych.
Przekazanie danych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej: Nie.
Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, profilowanie: Nie.