Gmina Janowiec Wielkopolski, NIP 562-17-13-940
w imieniu której działa :
Zakład Usług Miejskich w Janowcu Wielkopolskim ,
ul. Kościuszki 24, 88-430 Janowiec Wielkopolski
tel/faks 52 3023620, NIP 562-100-33-16, REGON 091222445.
I. Ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na sprzedaż :
1. Koparko spycharki marki BELARUS, wersja standard,
nr rej. BGK5107, rok produkcji 1978, VIN 362381
Cena wywoławcza : 6.900,00 zł netto
(cena wywyoławcza obniżona w stosunku do poprzedniego
przetarguzgodnie z zapisami Rozporządzenia Rady Ministrów
z dnia 21 października 2019 r. w sprawie szczegółowego
sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi
majątku ruchomego Skarbu Państwa)
II. Ruchomości wymienione w pkt. I.1.2. stanowiące przedmiot przetargu można oglądać od 07-01-2025r. do 31-01-2025r. w m. Janowiec Wielkopolski, ul. Śniadeckich 11, po uprzednim uzgodnieniu z Panem Mirosławem Tabatowskim pod numerem telefonu 52 3023135 lub 665 425 877 od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 15.00.
III 1. Oferta powinna być sporządzona w formie pisemnej w języku polskim oraz powinna zawierać:
a) imię, nazwisko i adres lub nazwę (firmę) l siedzibę oferenta;
b) oferowaną cenę i warunki jej zapłaty;
c) dowód wpłaty wadium;
d) oświadczenie oferenta, że zapoznał się ze stanem przedmiotu przetargu lub że ponosi odpowiedzialność za skutki wynikające z rezygnacji z oględzin;
2. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zakładu Usług Miejskich w Janowcu Wielkopolskim ulica Kościuszki 24 — sekretariat — w terminie do 31-01-2025r. do godz. 15.00.
3. W przypadku ofert przesłanych pocztą, jako termin złożenia oferty przyjęty zostanie dzień jej otrzymania.
4. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 03-02-2025 r. o godz. 13.00 w siedzibie Zakładu Usług Miejskich w Janowcu Wielkopolskim, ul. Kościuszki 24, 88-430 Janowiec Wielkopolski.
Oferenci mogą uczestniczyć przy czynności otwarcia ofert.
5. Koperta zawierająca ofertę winna być zamknięta i opisana „Oferta na zakup środka trwałego”.
6. Wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej netto tj. w wysokości odpowiednio 690,00 zł należy wpłacić na konto : 61 8959 0001 5500 2046 2000 0030 w Pałuckim Banku Spółdzielczym w Wągrowcu O/ Janowiec Wielkopolski do dnia 31-01-2025 r. z dopiskiem wskazującym rodzaj ruchomości na który został wpłacony.
7. Organizatorowi przetargu przysługuje prawo odwołania, unieważnienia oraz zamknięcia przetargu bez brania pod uwagę żadnej oferty oraz bez podania przyczyn.
8. Sprzedający zastrzega, że nie bierze odpowiedzialności za uszkodzenia ukryte, wady tworzywa i montażu oraz powstałe w wyniku dotychczasowego użytkowania przedmiotu przetargu.
9. Przy ofertach tej samej wartości, oferenci zostaną poproszeni o złożenie oferty z ceną ostateczną, a oznaczony termin na podanie tej ceny wynosić będzie 7 dni od dnia otrzymania zapytania.
10. Nabywca będzie zobowiązany zapłacić resztę ceny nabycia w terminie 7 dni od dnia ogłoszenia wyniku przetargu.
11. Wydanie przedmiotu sprzedaży nabywcy nastąpi po zapłaceniu ceny nabycia netto w PLN + należny podatek VAT 23%.
12. Nabywca ponosi we własnym zakresie koszty załadunku i transportu.
DYREKTOR
Maciej Zygaj