PonWtŚrCzwPtSoNieWeek
        Select 
        Select 
        Select 
        Select 
        Select 
        Select 
Biuletyn Informacji Publicznej
Publiczne Liceum Ogólnokształcące nr II z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Konopnickiej w Opolu
Konkurs na wolne stanowisko urzędnicze

DYREKTOR PUBLICZNEGO LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO NR II Z ODDZIAŁAMI DWUJĘZYCZNYMI IM. MARII KONOPNICKIEJ W OPOLU OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W PUBLICZNYM LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCYN NR II Z ODDZIAŁAMI DWUJĘZYCZNYMI IM. MARII KONOPNICKIEJ W OPOLU

DYREKTOR PUBLICZNEGO LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO NR II Z ODDZIAŁAMI DWUJĘZYCZNYMI IM. MARII KONOPNICKIEJ W OPOLU

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE:

 

SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W PUBLICZNYM LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCYN NR II Z ODDZIAŁAMI DWUJĘZYCZNYMI IM. MARII KONOPNICKIEJ W OPOLU

 

 

  1. Nazwa i adres jednostki:

Publiczne Liceum Ogólnokształcące nr II z Oddziałami Dwujęzycznymi  im. Marii Konopnickiej w Opolu

ul. Kazimierza Pułaskiego 3

45-048 Opole

Tel: (77) 454 22 86

       (77) 402 18 87

 

2.      Określenie stanowiska:

Specjalista ds. zamówień publicznych

Wymiar etatu: niepełny etat, tj. 30 godzin

Liczba stanowisk pracy: 1

 

  1. Warunki pracy:

 

Warunki pracy dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

·         praca w biurze w siedzibie szkoły - ul. Kazimierza Pułaskiego 3, 45-048 Opole

·         czas pracy: niepełny etat, tj. 30 godzin tygodniowo, 5 dni w tygodniu

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

·         warunki architektoniczne budynku szkoły: stanowisko pracy usytuowane jest na 1 piętrze budynku. Budynek nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.

  1. Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,
  • nieposzlakowana opinia,
  • wykształcenie wyższe magisterskie- preferowane kierunki techniczne, ekonomiczne, administracyjne lub pokrewne),
  • ogólny staż pracy minimum 5 lat
  • osoba kandydująca nie może być prawomocnie skazana za przestępstwo popełnione   umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
  • znajomość programu Vulcan- Optivum Zamówienia Publiczne.

5.    Wymagania dodatkowe:

  • bardzo dobra znajomość komputera i umiejętność pracy w środowisku Windows
  • komunikatywność, dokładność, zaangażowanie w pracy,
  • umiejętność sporządzania pism urzędowych,
  • zdolność analitycznego myślenia, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • doświadczenie zawodowe w pracy w administracji publicznej minimum 3 m-ce
  • doświadczenie zawodowe na stanowisku  związanym z prowadzeniem spraw
    z zakresu zamówień publicznych min.1 rok.
  • Doświadczenie w sporządzaniu i prowadzeniu dokumentacji przetargowej,
  • bardzo dobra znajomość ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych  (Dz.U.2019.2019 z dnia 2019.10.24), ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2019.1282 t.j. z dnia 2019.07.11), ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U.2019.869 t.j. z dnia 2019.05.10), ustawy z dnia  14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego  (Dz.U.2020.256 t.j. z dnia 2020.02.18) oraz rozporządzeń wykonawczych do ww. ustaw,

6.   Zakres wykonywanych zadań na stanowisku będzie obejmował m.in:

·        Przygotowanie i przeprowadzanie procedur przetargowych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych.

·        Kompleksowa obsługa wszystkich etapów postępowań przetargowych,

·        Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w ramach przygotowanych postępowań.

·        Weryfikacja dokumentów takich jak wzory umów, opis przedmiotu zamówienia oraz inne załączniki do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

·        Publikacja ogłoszeń, udział w pracach komisji przetargowej, analiza ofert, sporządzanie protokołów oraz konstruowanie umów zawartych w wyniku przetargów.

·        Sporządzanie planów zamówień oraz sprawozdań o udzielonych zamówieniach.

·        Koordynacja i nadzór nad realizacją umów oraz ich ewidencjonowanie.

·         Rejestracja dokumentów w programie księgowym „Zamówienia publiczne Optivum”

·         Prowadzenie szkolnego Biuletynu Informacji Publicznej (BIP)

 

7.   W lutym 2021 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 0%.

 

8.    Wymagane dokumenty:

 

·         List motywacyjny,

·         CV wraz z własnoręcznie podpisanym oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000) oraz zgodnie z  Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.  w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE). Zostałem(łam) poinformowany(a) o możliwości wycofania zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody może nastąpić poprzez przesłanie oświadczenia o wycofaniu zgody na adres mailowy: sekretariat@lo2.opole.pl. Mam świadomość, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej wycofaniem.”

·         Oryginał kwestionariusza osobowego dla osób ubiegających się o zatrudnienie https://www.bip.um.opole.pl/?id=5011,

·         kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje wymagane do zajmowania stanowiska (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

·         kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

·         Kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) bądź zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy,

·         oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na określonym stanowisku,

·         oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r. poz. 922 z późn. zm.)

·         oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,

·         kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dotyczy kandydatów zamierzających skorzystać, zgodnie z art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów)

 

9.    Forma i termin składania ofert:

Termin składania dokumentów:  22.03.2021 r.

Planowany termin zatrudnienia:  24.03.2021 r.

 

Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w sekretariacie Szkoły lub przesłać na adres: Publiczne Liceum Ogólnokształcące nr II z Oddziałami Dwujęzycznymi  im. Marii Konopnickiej w Opolu, ul. Kazimierza Pułaskiego 3, 45-048 Opole w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego oraz dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze – Specjalista ds. zamówień publicznych” w terminie do 22.03.2021 r.  do godz. 15.00. Oferty niekompletne lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane. O zachowaniu terminu decyduje data faktycznego wpływu do PLO nr II w Opolu.

Z wybranymi kandydatami zostaną przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne. O terminie
i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie.

Informacja o wyniku  naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Opola (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Publicznego Liceum Ogólnokształcącego nr II z Oddziałami Dwujęzycznymi  im. Marii Konopnickiej w Opolu

 

 

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku                   
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), informujemy o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz o przysługujących Państwu prawach: 
       

                                                                                                           

1)      Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Publicznym Liceum Ogólnokształcącym nr II z Oddziałami Dwujęzycznymi  im. Marii Konopnickiej w Opolu jest Publiczne Liceum Ogólnokształcące nr II z Oddziałami Dwujęzycznymi  im. Marii Konopnickiej w Opolu ul. Pułaskiego 3 45-048 Opole.

2)      We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z przysługujących Pani/Panu praw związanych z przetwarzaniem udostępnionych danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Publicznym Liceum Ogólnokształcącym nr II z Oddziałami Dwujęzycznymi  im. Marii Konopnickiej w Opolu za pomocą adresu aleksandra.taskin@lo2.opole.pl

3)      Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji obecnego procesu rekrutacyjnego na podstawie ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (art. 6 ust. 1 lit. b RODO). W przypadku podania danych osobowych wykraczających poza zakres wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze, Pani/Pana dane będą przetwarzane na podstawie wyrażonej zgody (art. 6  ust. 1 lit. a RODO), która może zostać cofnięta pisemnie w dowolnym czasie.

4)      Okresy przechowywania danych osobowych:

·         dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych;

·         dokumenty aplikacyjne nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, wymienionych w protokole z przeprowadzonego naboru, będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z kandydatem, który wygrał nabór. Po tym okresie zostaną komisyjnie zniszczone przez pracownika Kadr;

·         dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów, zostaną zniszczone przez Referat Kadr niezwłocznie po ogłoszeniu wyniku końcowego naboru, nie późnej niż po upływie 3 miesięcy od ogłoszenia wyniku końcowego naboru.

5)      Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.

6)      W przypadku stwierdzenia naruszenia przepisów RODO podczas przetwarzania Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa  Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

7)      Podanie danych wynikających z przepisów prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć w obecnym postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne.

8)      Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane i udostępniane wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku wygrania naboru dane osobowe wybranego kandydata w zakresie imienia i nazwiska oraz adresu zamieszkania w myśl przepisów Kodeksu cywilnego zostaną umieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola na okres  co najmniej 3 miesięcy.

9)      Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane poza obszar Unii Europejskiej.

10)  Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

 


 

INFORMACJE O DOKUMENCIE
LISTA POPRZEDNICH WERSJI
Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Rozumiem