PonWtŚrCzwPtSoNieWeek
        Select 
        Select 
        Select 
        Select 
        Select 
        Select 
Biuletyn Informacji Publicznej
Centrum Obsługi Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych w Bodzewie
Szukaj w tym dziale:

 

Deklaracja Dostępności dla strony internetowej www.nbip.pl/copow


Centrum Obsługi Placówek opiekuńczo-Wychowawczych w Bodzewie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do



Status zgodności z ustawą


Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.


Niespełnione wymagania



Powody braku spełaniania wymagań



Przygotowanie deklaracji dostępności


Oświadczenie sporządzono dnia: 2022-10-24.


Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.


Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2025-03-24


Skróty klawiaturowe


Serwis nie jest wyposażony w skróty klawiaturowe, które mogłyby wchodzić w konflikt z technologiami asystującymi (np. programy czytające), systemem lub aplikacjami użytkowników.


Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością


Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.


<a data-cke-saved-href="http://www.nbip.pl/copow/" href="http://www.nbip.pl/copow/" id="a11y-url" target="_blank" "="">Strona internetowa Rzecznika Praw Obywatelskich


Dostępność architektoniczna



Budynek 1


    Adres
  • województwo Wielkopolskie
  • powiat gostyński
  • gmina Piaski
  • Bodzewo 64/3
  • 63-820 Piaski

Parking



  • Posiadamy jedno miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
  • Od miejsca parkingowego do wejścia do budynku odległość wynosi około 50 metrów.
  • Parking jest bezpłatny.
  • Parking znajduje się przy budynku.

Pies asystujący



  • Możesz przyjść z psem asystującym lub psem przewodnikiem. Pamiętaj o certyfikacie psa asystującego i zaświadczeniu o szczepieniu.

Wejście do budynku



  • Do wejścia nie prowadzą schody.
  • Drzwi musisz otworzyć ręcznie.
  • Drzwi otwierają się do wewnątrz.
  • Otworzenie drzwi wymaga dużej siły.
  • Skorzystaj z dzwonka przy drzwiach.
  • Do budynku prowadzą dwa wejścia. Jedno we frontowej części budynku a drugie od strony wjazdu do parku (południowa strona budynku). Wejście na parter od frontu budynku wymaga pokonania schodów z 9 stopniami. Wejście od strony południowej budynku wymaga pokonania 3 i 8 stopni. Na II piętro prowadzą schody: 23 stopnie na pierwsze piętro oraz 22 stopnie na II piętro wchodząc wejściem głównym. Schody wewnątrz budynku wyposażone są w poręcze.

Przestrzeń za wejściem



  • Obsługa petentów odbywa się w jednym budynku (na parterze oraz drugim piętrze), Wchodząc do budynku głównym wejściem należy kierować się prawo. Na wprost znajduje się biuro administracji.

Ciągi poziome



  • Pomieszczenia znajdują się na 2 kondygnacjach.

Ciągi pionowe



Schody



  • Przy schodach znajduje się poręcz wzdłuż całego ciągu.

Pomieszczenia



  • Pomieszczenia nie są dostępne dla osób na wózkach.

Łazienka



  • Nie posiadamy toalety przystosowanej dla osób niepełnosprawnych.



Aplikacje mobilne


brak




 

 

 
 
Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Rozumiem