| ||||||||||||||
Pon | Wt | Śr | Czw | Pt | So | Nie | Week | |||||||
Select | ||||||||||||||
Select | ||||||||||||||
Select | ||||||||||||||
Select | ||||||||||||||
Select | ||||||||||||||
Select |
(Ogłoszenie z dnia 17.04.2023)
Dyrektor Muzeum im. Kazimierza Pułaskiego w Warce zaprasza do składania ofert na stanowisko pracy Specjalista do spraw administracyjnych.
Rodzaj umowy: umowa na okres próbny, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Miejsce wykonywania pracy: Muzeum im. Kazimierza Pułaskiego, ul. K. Pułaskiego 24, 05-660 Warka
1. Wymagania niezbędne:
• wykształcenie min. wyższe I stopnia
• dobra znajomość pakietu MS Office
• doświadczenie w pracy biurowej min. 2 lata
2. Wymagania dodatkowe
• doświadczenie pracy w administracji publicznej, znajomość obsługi kasy fiskalnej i programów
sprzedażowych będą dodatkowym atutem
• znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
3. Predyspozycje osobowościowe:
• wysoka kultura osobista
• determinacja w działaniu i zaangażowanie
• umiejętności: organizacji pracy własnej i pracy w zespole, skutecznego komunikowania się, zdolności analityczne, radzenia sobie pod presją czasu
• odpowiedzialność, systematyczność i rzetelność
4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
• obsługa działu administracyjno-technicznego pod względem biurowym, w tym obsługa urządzeń biurowych tj. telefon, komputer, fax, kopiarka
• prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących w dziale administracyjno-technicznym
• prowadzenie dokumentacji dotyczącej transportów organizowanych przez muzeum
• prowadzenie zamówień publicznych dot. usług i dostaw świadczonych dla muzeum, zaopatrzenia muzeum w materiały i artykuły, sporządzanie zapytań ofertowych, wycen (zbieranie ofert), sporządzanie zamówień.
• Prowadzenie dokumentacji takich spraw administracyjnych jak: ewidencja kart drogowych, kart paliwa dla sprzętu parkowego, bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO) – (Muzeum zapewnia profesjonalne szkolenie od podstaw).
• obsługa ruchu turystycznego w kasie muzeum, obsługa kasy fiskalnej i programu sprzedażowego (możliwość pracy w weekendy, zastępowanie specjalisty ds. sprzedaży w czasie nieobecności)
• dbałość o skuteczne zabezpieczenie mienia związanego ze stanowiskiem pracy
• utrzymywanie czystości i porządku na stanowisku pracy
• odpowiedzialność za powierzony sprzęt, materiały oraz oszczędne gospodarowanie nimi.
5. Wymagane dokumenty:
1. CV
2.List motywacyjny
3. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie
4. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach
5. Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy
6. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać pocztą do sekretariatu Muzeum im. Kazimierza Pułaskiego, ul. K. Pułaskiego 24, 05-660 Warka, w zamkniętych kopertach z adnotacją „Oferta pracy na stanowisko specjalista ds. administracyjnych” do dnia 21 kwietnia 2023 roku, do godz. 15.00.
Jednocześnie informujemy, że nadesłanych ofert nie zwracamy i zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane ogłoszenia. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej http://muzeumpulaski.nbip.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w budynku Muzeum im. K. Pułaskiego w Warce.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Muzeum w okresie najbliższych 9 miesięcy
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym i CV oraz załączonych do niego dokumentach wykraczających poza zakres przewidziany w ustawie z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy
Dyrektor
Muzeum im. Kazimierza Pułaskiego w Warce
Iwona Stefaniak
17.04.2023 r.
KLAUZULA INFORMACYJNA
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
1. Administratorem Państwa danych jest Muzeum im. Kazimierza Pułaskiego w Warce, ul. Pułaskiego 24, 05-660 Warka
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego1,2. Podanie innych danych jest dobrowolne i następuje na podstawie Państwa zgody, która może zostać w dowolnym czasie wycofana.
Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe także w kolejnych postępowaniach rekrutacyjnych, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę3.
4. W związku z powyższym podstawę prawną przetwarzania Państwa danych osobowych stanowią:
a. art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 221 § 1 oraz § 3-5- ustawy z 26 czerwca
1974 r. Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.)
b. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
c. art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
5. Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia rekrutacji.
W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywanie danych osobowych w celu przeprowadzenia przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 9 miesięcy od chwili otrzymania przez Administratora aplikacji rekrutacyjnej lub do czasu wycofania zgody.
6. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
7. Państwa dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
8. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
a. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
c. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
d. prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
(ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
e. w zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest zgoda, przysługuje Państwu prawo do jej wycofania. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
9. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 oraz § 3-5 Kodeksu pracy, jak również z ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Nieprzekazanie danych skutkować będzie niemożnością rozpatrzenia Państwa aplikacji złożonej w postępowaniu rekrutacyjnym.
10. Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.