PonWtŚrCzwPtSoNieWeek
        Select 
        Select 
        Select 
        Select 
        Select 
        Select 
Biuletyn Informacji Publicznej
Muzeum imienia Kazimierza Pułaskiego w Warce
OGŁOSZENIE O ZATRUDNIENIU NA STANOWISKO ADIUNKT/ASYSTENT MUZEALNY

(Ogłoszenie z dnia 5.06.2025)

 

Załącznik nr 2 do Regulaminu naboru pracowników na wolne stanowiska pracy w Muzeum.

 

MUZEUM IM. KAZIMIERZA PUŁASKIEGO W WARCE

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

 

  1. Nazwa stanowiska pracy: Adiunkt/Asystent muzealny

Rodzaj umowy: umowa na czas określony (z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony),

Wymiar czasu pracy: pełny etat,

Godziny pracy w systemie równoważnym – wg harmonogramu (praca w niektóre  soboty i niedziele, praca w niektóre święta).

 

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będą należały w szczególności: czynności o charakterze badawczym związane z tematyką, którą zajmuje się muzeum, dot. opieki nad zbiorami, opracowywania zbiorów i ewidencjonowania, opracowywania wystaw i wydawnictw muzealnych, organizacji muzealnych wydarzeń, a także czynności związane z prowadzeniem dokumentacji administracyjno-merytorycznej dot. realizowanych zadań.

 

  1. Wymagania niezbędne:
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • obywatelstwo polskie,
  • wykształcenie wyższe ukończone tytułem magistra na kierunku: historia, historia sztuki, filologia polska, muzealnictwo, archiwistyka, amerykanistyka, polonistyka, kulturoznawstwo.
  • min. 2 lata stażu pracy w muzeum, archiwum, innej instytucji związanej z ochroną, inwentaryzacją lub badaniem polskiego dziedzictwa lub innej instytucji kultury.
  • obsługa komputera: Windows, pakiet MS Office, Internet,
  • znajomość regulacji prawnych związanych z funkcjonowaniem muzeów,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na porozumiewanie się w mowie i piśmie.

 

  1. Wymagania dodatkowe:
  • dorobek naukowy (artykuły, referaty, książki, opracowania), doświadczenie w ewidencjonowaniu i opracowywaniu obiektów muzealnych, tworzeniu wystaw, katalogów zbiorów, katalogów wystaw – będą dodatkowymi atutami,
  • doświadczenie w pracy w instytucjach kultury,
  • dokładność,
  • obowiązkowość,
  • sumienność,
  • umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • dobra znajomość języka angielskiego potwierdzona certyfikatem będzie dodatkowym atutem.

 

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku Adiunkt:
  • prowadzenie kwerendy źródeł dotyczących zagadnień naukowych, którymi zajmuje się muzeum,
  • opieka nad zbiorami Muzeum, naukowe opracowywanie zbiorów, ewidencjonowanie zgodnie z przepisami prawa,
  • opieka nad zbiorami bibliotecznymi,
  • prace redakcyjne nad wydawnictwami naukowymi i popularno-naukowymi związanymi z działalnością Muzeum, katalogami wystaw, przewodnikami itp.
  • podejmowanie prac naukowo-badawczych z zakresu zagadnień, którymi zajmuje się Muzeum,
  • aktywna współpraca ze specjalistami z instytucji naukowych i muzealnych w Polsce oraz za granicą,
  • planowanie, opracowywanie i organizowanie wystaw, spotkań związanych z działalnością Muzeum, wykładów naukowych, konferencji,
  • czynne włączenie się w organizację wydarzeń patriotycznych i kulturalnych organizowanych przez Muzeum,
  • włączenie się w działalność edukacyjną Muzeum (w miarę potrzeb poprowadzenie wykładu lub lekcji muzealnej),
  • sporządzanie sprawozdań z realizowanych zadań Muzeum,
  • w razie potrzeby oprowadzanie zwiedzających po ekspozycji stałej i wystawach czasowych wraz z objaśnianiem zbiorów, z uwzględnieniem stopnia zainteresowania zwiedzających i stopnia przygotowania poszczególnych grup,
  • popularyzowanie działalności Muzeum za pomocą artykułów prasowych, w Internecie oraz w mediach społecznościowych.

Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, pracą przy zbiorach zgromadzonych przez muzeum: m.in. rzemiosła artystycznego, malarstwa, grafiki, numizmatyki, archeologii, przemieszczaniem się wewnątrz budynku Centrum Edukacyjno-Muzealnego oraz do pałacu Pułaskich, na terenie zespołu pałacowo-parkowego; wyjazdy służbowe w celu prowadzania kwerend, wypożyczenia zbiorów, udział w konferencjach i szkoleniach.

 

Muzeum zastrzega sobie prawo kontaktu z wybranymi kandydatami  spośród przesłanych aplikacji.

5.  Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny oraz CV zawierające informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. (Kodeks pracy DZ. U. 2023.0.1465):
  • imię (imiona) i nazwisko
  • datę urodzenia
  • dane kontaktowe
  • wykształcenie
  • kwalifikacje zawodowe
  • przebieg dotychczasowego zatrudnienia.
  1. Kserokopie świadectw pracy, (jeśli takie posiada) lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy,
  2. Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
  3. Informujemy, że przed zawarciem umowy o pracę wybrany kandydat zostanie zweryfikowany przez Muzeum im. Kazimierza Pułaskiego w Warce w systemie Krajowego Rejestru Karnego w zakresie przestępstw określonych w rozdziałach XIX i XXV Kodeksu karnego, art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii.
  4. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach, jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
  5. W przypadku zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Muzeum przez okres najbliższych 9 miesięcy, prosimy o umieszczenie stosownego oświadczenia.

 

Oświadczenia, o których mowa w punkcie „Wymagane dokumenty” w pozycji od 5) do 6) mogą być zawarte w liście motywacyjnym w następujący sposób:

Wyrażam zgodę* na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Muzeum przez okres najbliższych 9 miesięcy.

Wyrażam zgodę* na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach – wymagane, jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.

*- Zaznacz krzyżykiem właściwe pole wyboru

 

.......................................................

Podpis kandydata do pracy

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesłać w zamkniętych kopertach z adnotacją  „Oferta pracy na stanowisko Adiunkt/Asystent muzealny” w terminie do dnia 18 czerwca 2025 r. godz. 9.00 pod adresem: Muzeum im. Kazimierza Pułaskiego w Warce, ul. Pułaskiego 24, 05-660 Warka.

Aplikacje, które wpłyną do Muzeum po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Z Regulaminem naboru można zapoznać się w siedzibie Muzeum (sekretariat) oraz na stronie BIP Muzeum.

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych

Administrator

Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Muzeum im. Kazimierza Pułaskiego w Warce, ul. Pułaskiego 24, 05-660 Warka, jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Dyrektor Muzeum im. Kazimierza Pułaskiego w Warce,

Inspektor ochrony danych

Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Dyrektora Muzeum inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem:

  • Muzeum im. Kazimierza Pułaskiego w Warce, ul. Pułaskiego 24, 05-660
  • e-mail: inspektor@cbi24.pl

Cel i podstawy przetwarzania

Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy 1 będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego2, natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody3, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Muzeum im. Kazimierza Pułaskiego w Warce będzie przetwarzało Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę4, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie5, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.


1 Art. 22 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2023.0.1465 oraz §1 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U. 2024.535)

2 Art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO);

3Art. 6 ust. 1 lit a RODO;

4Art. 6 ust. 1 lit a RODO;

5Art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

 

Odbiorcy danych osobowych

Odbiorcą Państwa danych może być podmiot działający na zlecenie administratora danych, tj. podmiot świadczący usługi IT w zakresie serwisowania i usuwania awarii.;

Okres przechowywania danych

Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.

W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 9 miesięcy.

Prawa osób, których dane dotyczą

Mają Państwo prawo do:

  1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii
  2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  4. prawo do usunięcia danych osobowych;
  5. prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa)

Informacja o wymogu podania danych

Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Inne informacje

 

Podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

 

 

 

 

Dyrektor

Muzeum im. Kazimierza Pułaskiego w Warce

Iwona Stefaniak

Warka, dn. 05.06.2025 r.

 

INFORMACJE O DOKUMENCIE
LISTA POPRZEDNICH WERSJI
Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Rozumiem