| ||||||||||||||
Pon | Wt | Śr | Czw | Pt | So | Nie | Week | |||||||
Select | ||||||||||||||
Select | ||||||||||||||
Select | ||||||||||||||
Select | ||||||||||||||
Select | ||||||||||||||
Select |
DO.261.24.2024.EJ
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 24/2024
DYREKTOR OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA ŚWIADCZENIE SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI
I. Nazwa oraz adres zamawiającego:
Ośrodek Pomocy Społecznej
(od 01.01.2025 r. Centrum Usług Społecznych w Policach)
ul. Siedlecka 2a
72-010 Police
tel.: 91 42 43 840
sekretariat@opspolice.pl
II. Tryb udzielania zamówienia:
Zgodnie z przepisami art. 2, ust. 1, pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.) do niniejszego postępowania nie stosuje się procedur przewidzianych przepisami niniejszej ustawy, z uwagi na to, że wartość zamówienia nie jest równa lub przekracza kwoty 130 000 złotych.
Zamówienie prowadzone jest w trybie „zapytania ofertowego” na podstawie regulaminu w sprawie zasad i trybu udzielania zamówień w Ośrodku Pomocy Społecznej w Policach o wartości nieprzekraczającej ww. kwoty.
Link do regulaminu: https://www.nbip.pl/opspolice/?id=33.
III. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, tj. dla klientów Centrum Usług Społecznych w Policach w miejscu ich zamieszkania w 2025 r. oraz konsultacje dla pracowników Centrum Usług Społecznych w Policach świadczących pracę w ramach specjalistycznych usług opiekuńczych.
IV. Zakres zamówienia:
1. Kształtowanie umiejętności społecznego funkcjonowania, motywowania do aktywności
i leczenia osoby zaburzonej psychicznie.
2. Interwencja i pomoc w życiu w rodzinie osoby zaburzonej psychicznie, w radzeniu sobie
w sytuacjach kryzysowych, wsparcie psychologiczne i rozmowy terapeutyczne.
3. Współpraca z rodziną – kształtowanie odpowiednich postaw wobec osoby zaburzonej psychicznie.
4. Udział w pracach zespołu wspierająco-aktywizującego.
5. Udział w tworzeniu i prowadzeniu indywidualnego planu postępowania wspierająco-aktywizującego dla osoby zaburzonej psychicznie, na który składa się:
a) diagnoza,
b) zakres usług,
c) cele pracy,
d) metody realizacji celów,
e) okresowa ocena wyników.
6. Konsultacje dla pracowników Centrum Usług Społecznych w Policach świadczących pracę
w ramach specjalistycznych usług opiekuńczych.
7. Prowadzenie dokumentacji z wykonywanych czynności.
V. Wielkość zamówienia.
Do 45-ciu godzin miesięcznie, w tym nie więcej niż dwie godziny tygodniowo może być przeznaczona na konsultacje dla pracowników świadczących pracę w ramach specjalistycznych usług opiekuńczych w okresie od dnia podpisania umowy (jednak nie wcześniej niż od 02.01.2024 r. do dnia 31.12.2025 r.
Szczegółowy harmonogram realizacji w/w usług będzie na bieżąco ustalony z Kierownikiem Działu Usług Opiekuńczych.
VI. Termin realizacji przedmiotu zamówienia i warunki płatności:
1. Świadczenie usług obejmie okres od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2025 r.
2. Wynagrodzenie płatne będzie na podstawie prawidłowo wystawionego przez Wykonawcę dowodu księgowego w oparciu o wykaz ilości godzin potwierdzających wykonanie usługi.
3. Należność za wykonane usługi będzie płatna w terminie czternastu dni od jej dostarczenia Zamawiającemu na rachunek bankowy Wykonawcy.
VII. Wymagania wobec podmiotu świadczącego usługę:
Wykonawca musi posiadać odpowiednie kwalifikacje zawodowe:
wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia,
doświadczenie zawodowe minimum 2 lata w pracy psychologa.
2. Posiadać przeszkolenie i doświadczenie w zakresie:
a) umiejętności kształtowania motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań
kształtowania nawyków celowej aktywności,
b) prowadzenia treningu zachowań społecznych.
a) szpitalu psychiatrycznym;
b) jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi;
c) placówce terapii lub placówce oświatowej do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym;
d) ośrodku terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczym;
e) warsztacie terapii zajęciowej;
f) innej jednostce niż wymienione w pkt. 1-5, świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi.
VIII. Tryb i kryteria stosowane przy dokonywaniu wyboru oferty:
Za ofertę spełniającą wymagania formalne uznaje się ofertę:
złożoną w terminie określonym w zapytaniu ofertowym,
złożenie oferty na załączonym druku „formularz ofertowy”, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania,
spełniającą warunki realizacji zadania, określone w zapytaniu ofertowym,
ocenie poddawane będą tylko oferty kompletne. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium cena brutto 100%.
Cena ofertowa powinna obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki przyszłego Wykonawcy, niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia.
Ogłoszenie wyników postępowania ofertowego nastąpi niezwłocznie po wyborze oferty
i zostanie podane do wiadomości w Biuletynie Informacji Publicznej Ośrodka Pomocy Społecznej w Policach.
XIII. Termin i miejsce składania ofert:
Formularz oferty wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć w Ośrodku Pomocy Społecznej w Policach, ul. Siedlecka 2a, 72-010 Police, sekretariat IV piętro w terminie
do dnia 20.12.2024 roku do godz. 10.00 (liczy się data wpływu oferty do Ośrodka)
w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Zapytanie ofertowe – świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi” lub elektronicznie na adres: sekretariat@opspolice.pl
IX. Informacje dodatkowe:
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Oferta musi być sporządzona czytelnie, w języku polskim.
Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Cenę należy wyrazić w złotych polskich, rozliczenia będą prowadzone w złotych polskich.
Nie dopuszcza się rozliczeń w walutach obcych.
Cena usług zawarta w ofercie powinna być gwarantowana przez cały okres trwania umowy tj. od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2025 r.
Z wykonawcą, którego oferta spełni wszystkie wymogi wskazane w ogłoszeniu i zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie zawarta umowa pisemna.
Umowa zawarta zostanie wg wzoru Zamawiającego.
Wykonawca wyraża zgodę na zainstalowanie na używanym przez siebie sprzęcie mobilnym aplikacji do koordynacji pracy w terenie. Zleceniodawca używa mobilnej aplikacji funkcjonującej na systemie Android, która pobiera sytuacyjnie lokalizacje i jej używanie jest obowiązkowe podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert na każdym etapie postępowania m .in.
gdy jej treść lub sposób złożenia nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
zostanie złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia,
cena lub koszt oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1 w zw. Z art. 7 ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Oferta wykonawcy wykluczonego zostaje odrzucona.
W razie konieczności uzyskania przez Państwa dodatkowych informacji koniecznych
do złożenia oferty proszę kontaktować się z Działem Usług Opiekuńczych.
Ilona Kulik – Kierownik Działu Usług Opiekuńczych tel. 91 57 68 090 ikulik@opspolice.pl
Agnieszka Brzezińska-Borger - Zastępca Kierownika Działu Usług Opiekuńczych abrzezinska@opspolice.pl
X. Załączniki do zapytania ofertowego.
Formularz ofertowy.
Załącznik nr 1 - Formularz Ofertowy
Informacja o przetwarzaniu danych
Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowychi w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE.L Nr 119, str. 1) (dalej: RODO), informuję, że:
Administrator danych:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą
w Policach, ul. Siedlecka 2a, kod pocztowy 72 – 010, e-mail: sekretariat@opspolice.pl, tel. 91 42 43 840
Inspektor ochrony danych:
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: 72 – 010 Police ul. Siedlecka 2a, e-mail: iod@opspolice.pl, tel. 91 42 43 854
Cele przetwarzania danych osobowych:
Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz ewentualna dalsza realizacja obowiązków wynikających z zawartej umowy.
Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywać się będzie na podstawie:
1. zgody;
2. ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (Dz. U. Z 2023 r. poz.1610 ze zm.);
3. art. 6 lit. b i c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE.L Nr 119, str. 1)
4. ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. Z 2020 r. poz. 164)
5. Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 20 października 2015r.
w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej (Dz. U. z 2019r. poz. 246).
Okres przechowywania danych osobowych:
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez ze składką na ubezpieczenie społeczne 50 lat, bez składki na ubezpieczenie społeczne 10 lat.
Prawo dostępu do danych osobowych:
Posiada Pani/Pan prawo żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
Ponadto jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, posiada Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego:
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
Konsekwencje niepodania danych osobowych:
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa
a w pozostałym zakresie na podstawie zgody. Niepodanie danych będzie skutkowało brakiem możliwości wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz
w konsekwencji brakiem zawarcia umowy.
Odbiorcy danych:
Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być:
1. Organy i instytucje uprawnione do pozyskania danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa w tym w szczególności sądy, prokuratura, policja;
2. podmiotom lub osobom, które uzyskały od Pani/Pana zgodę na pozyskanie danych.
Przekazanie danych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej: Nie.
Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, profilowanie: Nie.
Załącznik nr 1 - Formularz Ofertowy