| ||||||||||||||
Pon | Wt | Śr | Czw | Pt | So | Nie | Week | |||||||
Select | ||||||||||||||
Select | ||||||||||||||
Select | ||||||||||||||
Select | ||||||||||||||
Select | ||||||||||||||
Select |
DO.261.26.2024.EJ
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 26/2024
Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej w Policach
zaprasza do składania ofert na świadczenie usług trenera mieszkań treningowych
prowadzonych przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Policach
I. Zamawiający
Ośrodek Pomocy Społecznej w Policach (od 1 stycznia 2025 r. Centrum Usług Społecznych w Policach)
ul. Siedlecka 2a
72-010 Police
sekretariat@opspolice.pl
II. Przedmiot zamówienia:
Świadczenie od 02.01.2025 r. do 31.03.2025 r. usług trenera mieszkań treningowych, o których mowa w art. 53 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2024 r. poz. 1283, ze zm.), prowadzonych przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Policach (od 1 stycznia 2025 r. Centrum Usług Społecznych w Policach).
Liczba osób – 1
III. Rodzaj i tryb udzielenia zamówienia:
Zgodnie z przepisami art. 2, ust. 1, pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.) do niniejszego postępowania nie stosuje się procedur przewidzianych przepisami niniejszej ustawy, z uwagi na to, że wartość zamówienia nie jest równa lub przekracza kwoty 130 000 złotych. Zamówienie prowadzone jest w trybie „zapytania ofertowego” na podstawie regulaminu w sprawie zasad i trybu udzielania zamówień w Ośrodku Pomocy Społecznej w Policach o wartości nieprzekraczającej ww. kwoty.
Link do regulaminu: https://www.nbip.pl/opspolice/?id=33.
IV. Zakres zamówienia:
Do głównych obowiązków trenera mieszkania treningowego będzie należało:
1) Pomoc mieszkańcom w zakresie rozwijania lub utrwalania umiejętności w zakresie:
a) samoobsługi,
b) zaspokajania codziennych potrzeb życiowych,
c) efektywnego zarządzania czasem,
d) prowadzenia gospodarstwa domowego i gospodarowania własnymi środkami finansowymi,
e) załatwiania spraw urzędowych,
f) utrzymywania więzi rodzinnych,
g) uczestniczenia w życiu społeczności lokalnej,
h) poszukiwania pracy,
2) Monitorowanie pobytu użytkowników w mieszkaniu, w tym kształtowanie prawidłowych relacji pomiędzy mieszkańcami,
3) Wspieranie mieszkańców w rozwiązywaniu ich problemów,
4) Wspieranie mieszkańców w zakresie integracji społecznej, edukacyjnej, zawodowej,
5) Monitorowanie pobytu mieszkańców w mieszkaniu, w tym kształtowanie prawidłowych relacji pomiędzy mieszkańcami, w razie potrzeby udzielanie pomocy w rozwiązywaniu problemów,
6) Wspieranie w zakresie realizacji przez mieszkańca kontraktu mieszkaniowego oraz Indywidualnego Programu Wychodzenia z Bezdomności,
7) Prowadzenie karty działań podejmowanych na rzecz mieszkańców, zawierającej ocenę sytuacji osoby korzystającej ze wsparcia i przekazywanie jej Kierownikowi Działu Usług Społecznych co najmniej raz w miesiącu,
8) Ścisła współpraca z pracownikami socjalnymi Centrum Usług Społecznych w Policach w tym z Kierownikiem Działu Usług Społecznych oraz z opiekunem mieszkań treningowych.
V. Wielkość zamówienia:
1. Zamawiający przewiduje, że świadczenie usług trenera mieszkań treningowych będzie odbywało się w wymiarze około 20 godzin miesięcznie, jednak nie więcej niż 60 godzin przez cały okres trwania umowy.
2. Podana przewidywana maksymalna ilość godzin świadczonych usług jest wielkością szacunkową i służy tylko do wyboru najkorzystniejszej oferty. Ilość godzin świadczonych usług będzie wynikała z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
3. Rozliczenie będzie następowało za faktyczną liczbę godzin świadczonych usług.
4. Za okres rozliczeniowy uznaję się miesiąc kalendarzowy.
5. Szczegółowy harmonogram realizacji usługi będzie na bieżąco ustalany z Kierownikiem Działu Usług Społecznych.
VI. Kod CPV: 85311000 2 Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe.
VII. Termin, miejsce i podstawa realizacji zamówienia:
Okres realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy (jednak nie wcześniej niż od 02.01.2025 r.) do dnia 31.03.2025 r. lub do wyczerpania szacunkowej kwoty brutto będącej wartością umowy, w zależności, która z przesłanek wystąpi wcześniej.
Usługi będą świadczone na terenie Gminy Police, głównie w mieszkaniach treningowych prowadzonych przez Centrum Usług Społecznych w Policach mieszczących się przy ul. Nadbrzeżnej 43A/8, ul. Nadbrzeżnej 43A/9, ul. Zielonej 29/2 i ul. Zielonej 32/4 oraz w siedzibie Zamawiającego tj. ul. Siedlecka 2a, 72-010 Police.
Rodzaj umowy: umowa zlecenie.
VII. Wymagania niezbędne:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się osoby, które spełniają poniższe warunki:
1) posiadają wykształcenie wyższe, na kierunkach: pedagogika, psychologia, socjologia lub innego z zakresu nauk społecznych.
2) posiadają doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku,
3) posiadają obywatelstwo polskie,
4) posiadają pełną zdolność do czynności prawnych,
5) korzystają z pełni praw publicznych,
6) nie były skazane prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) posiadają nieposzlakowaną opinię,
8) posiadają stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
9) pozostają dyspozycyjne (gotowość do pracy w godzinach popołudniowych oraz w weekendy).
VIII. Wymagania pożądane:
Zamawiający wskazuje, iż pożądane jest spełnienie przez Składającego ofertę warunków:
1) posianie prawa jazdy kat. B,
2) znajomość zjawiska bezdomności,
3) samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy
4) odporność na sytuacje stresowe,
5) umiejętność skutecznego komunikowania się w tym łagodzenia sytuacji konfliktowych,
6) umiejętność planowania pracy,
7) umiejętność obsługi komputera (MS Office, Word, Excel, Power Point, Internet, poczta elektroniczna).
IX. Termin i miejsce składania ofert:
Formularz ofertowy wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć w Ośrodku Pomocy Społecznej w Policach,
ul. Siedlecka 2a, 72-010 Police, Sekretariat IV piętro w terminie do dnia 30.12.2024 do godz.10.00 (liczy się data wpływu do Ośrodka) w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta na świadczenie usług trenera mieszkań treningowych” lub elektronicznie na adres:
X. Wymagane dokumenty:
Składający ofertę obowiązany jest przedłożyć:
1) list motywacyjny
2) życiorys [CV] z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, ze wskazaniem danych umożliwiających kontakt, tj. np.: adres e-mail, numer telefonu lub adres zamieszkania.
3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, oraz kopie świadectw pracy bądź innych dokumentów potwierdzających staż pracy,
4) kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach,
5) oświadczenie kandydata o:
a) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
b) braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagany będzie wypis z Krajowego Rejestru Karnego),
c) zgodę na przetwarzania danych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781),
6) w przypadku gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna – kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność,
7) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do zapytania)
XI. Tryb i kryteria stosowane przy dokonywaniu wyboru oferty:
- złożoną w terminie określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym i zawierającą wymagane dokumenty,
- potwierdzającą, że składający ofertę spełnia warunki realizacji zadania, określone w niniejszym zapytaniu ofertowym,
XII. Informacje dodatkowe:
Informacja o przetwarzaniu danych
Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE.L Nr 119, str. 1) (dalej: RODO), informuję, że:
Administrator danych:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ośrodek Pomocy Społecznej (od 01.01.2025 r. Centrum Usług Społecznych) z siedzibą w Policach, ul. Siedlecka 2a, kod pocztowy 72 – 010, e-mail: sekretariat@opspolice.pl
tel. 91 42 43 840.
Inspektor ochrony danych:
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: 72 – 010 Police ul. Siedlecka 2a, e-mail: iod@opspolice.pl,
tel. 91 42 43 854.
Cele przetwarzania danych osobowych:
Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz ewentualna dalsza realizacja obowiązków wynikających z zawartej umowy.
Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywać się będzie na podstawie
zgody;
2. ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1061);
3. art. 6 lit. b i c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE.L Nr 119, str. 1)
4. ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. Z 2020 r. poz. 164)
5. Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 20 października 2015r. w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej (Dz. U. z 2019 r. poz. 246).
Okres przechowywania danych osobowych:
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres:
- ze składką na ubezpieczenie społeczne przez 50 lat,
- bez składki na ubezpieczenie społeczne przez 10 lat.
Prawo dostępu do danych osobowych:
Posiada Pani/Pan prawo żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
Ponadto jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, posiada Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego:
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
Konsekwencje niepodania danych osobowych:
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie na podstawie zgody. Niepodanie danych będzie skutkowało brakiem możliwości wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz w konsekwencji brakiem zawarcia umowy.
Odbiorcy danych:
Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być:
1. Organy i instytucje uprawnione do pozyskania danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa w tym w szczególności sądy, prokuratura, policja;
2. podmiotom lub osobom, które uzyskały od Pani/Pana zgodę na pozyskanie danych.
Przekazanie danych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej: Nie.
Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, profilowanie: Nie