PonWtŚrCzwPtSoNieWeek
        Select 
        Select 
        Select 
        Select 
        Select 
        Select 
Biuletyn Informacji Publicznej
Centrum Usług Społecznych w Policach
Świadczenie usług opiekuna mieszkań treningowych

Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej w Policach
zaprasza  do składania ofert na świadczenie usług opiekuna mieszkań treningowych
prowadzonych przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Policach

I. Zamawiający
Ośrodek Pomocy Społecznej w Policach
ul. Siedlecka 2a
72-010 Police

II. Przedmiot zamówienia:
Świadczenie usług opiekuna mieszkań treningowych prowadzonych przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Policach.
Liczba osób - 1

III. Rodzaj i tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie publiczne nie przekracza kwoty 130 tys. zł, zgodnie z art. 2 pkt 1.ustawy PzP a co się
z tym wiąże, do niniejszego postępowania nie stosuje się procedur przewidzianych ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz.1605). Zamówienie prowadzone jest w trybie „zapytania ofertowego” na podstawie regulaminu udzielania zamówień publicznych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Policach o wartości nieprzekraczającej ww. kwoty.
Link do regulaminu:  https://www.nbip.pl/opspolice/?id=33

IV. Zakres zamówienia:
Do głównych obowiązków opiekuna mieszkania treningowego będzie należało:
1. szczegółowe zapoznawanie mieszkańców z Regulaminem Mieszkań Treningowych,
2. nadzór nad przestrzeganiem Regulaminu Mieszkań Treningowych, w szczególności nad poprawną organizacją mieszkania i sprawowanie pieczy nad właściwym jego użytkowaniem,
3. wspieranie mieszkańców w zakwaterowaniu się w mieszkaniach treningowych oraz
w wykwaterowaniu,
4. sporządzanie z mieszkańcem protokołu odbiorczego mieszkania, protokołu zdawczego oraz oświadczenia o zapoznaniu się i akceptacji Regulaminu mieszkania treningowego,
5. monitorowanie pobytu mieszkańców w mieszkaniu, w tym kształtowanie prawidłowych relacji pomiędzy mieszkańcami, w razie potrzeby udzielanie pomocy w rozwiązywaniu problemów,
6. pomoc mieszkańcom w terminowym regulowaniu opłat za mieszkania treningowe zgodnie
z wydaną przez OPS w Policach decyzją administracyjną – w razie konieczności przyjmowanie opłat od mieszkańca i ich regulowanie,
7. zgłaszanie (pisemnie) Kierownikowi Działu Usług dla Osób Bezdomnych wszelkich usterek technicznych. Współpraca w ww. zakresie z ZGKiM w Policach,
8. spisywanie liczników zużycia gazu (do 28-go każdego miesiąca) oraz liczników zużycia wody (tydzień przed końcem każdego kwartału) i przekazywanie ww. danych Kierownikowi Działu Usług dla Osób Bezdomnych,
9. wspieranie mieszkańców przy wykonywanie drobnych napraw w mieszkaniach treningowych,
10. ścisła współpraca z trenerem mieszkań treningowych i pracownikami socjalnymi OPS w Poliach
w tym z Kierownikiem Działu Usług dla Osób Bezdomnych,
11. wykonywanie innych zleconych przez Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej w Policach zadań.


V. Wielkość zamówienia:
20 godzin miesięcznie. Szczegółowy harmonogram realizacji usługi będzie na bieżąco ustalany
z Kierownikiem Działu Usług dla Osób Bezdomnych.

VI. Kod CPV: 85311000 2 Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe.

VII. Termin, miejsce i podstawa realizacji zamówienia:
Okres realizacji zamówienia: od dnia 1 stycznia 2024 do 31 grudnia 2024 roku.

Usługi będą świadczone na terenie Gminy Police, głównie w mieszkaniach treningowych prowadzonych przez OPS w Policach, mieszczących się przy ul. Nadbrzeżnej 43A/8,
l. Nadbrzeżnej 43A/9, ul. Zielonej 29/2 i ul. Zielonej 32/4 oraz w siedzibie Zamawiającego
tj. ul. Siedlecka 2a, 72-010 Police.

Rodzaj umowy: umowa zlecenie.

VIII. Wymagania niezbędne:
1. wykształcenie wyższe, na kierunkach: pedagogika, psychologia, socjologia lub innego z zakresu nauk społecznych.
2. doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku,
3. posiadanie obywatelstwa polskiego,
4. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
5. korzystanie z pełni praw publicznych,
6. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7. posiadanie nieposzlakowanej opinii,
8. posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku,
9. dyspozycyjność (gotowość do pracy w godzinach popołudniowych oraz w weekendy).

IX. Wymagania pożądane:
1. posianie prawa jazdy kat. B,
2. znajomość zjawiska bezdomności,
3. samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy
4. odporność na sytuacje stresowe,
5. umiejętność skutecznego komunikowania się w tym łagodzenia sytuacji konfliktowych,
6. umiejętność planowania pracy,
7. umiejętność obsługi komputera (MS Office, Word, Excel, Power Point, Internet, poczta elektroniczna).

X. Termin i miejsce składania ofert:
Ofertę należy złożyć w  Ośrodku Pomocy Społecznej w Policach, ul. Siedlecka 2a, 72-010 Police, Sekretariat IV piętro w terminie do dnia 27.12.2023r. do godziny 12.00, w zamkniętej kopercie
z dopiskiem: „Oferta na świadczenie usług opiekuna mieszkań treningowych”.







XI. Informacje dodatkowe:
1. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej rozwiązania alternatywne lub oferty wariantowej przez jednego Wykonawcę spowoduje odrzucenie wszystkich jego ofert.
2. Oferta musi być sporządzona czytelnie, w języku polskim.
3. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
4. Wykonawca będący osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej do oferty dołącza oświadczenie do celów ustalenia obowiązku odprowadzenia składek na ubezpieczenie społecznie po stronie zamawiającego.
5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
6. Z wykonawcą, którego oferta spełni wszystkie wymogi wskazane w ogłoszeniu i zostanie uznana za najkorzystniejszą będzie zawarta umowa.
7. Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami jest Pani Anna Twardziak,
tel. 91 42 43 857, w poniedziałki w godz. od 7.30 do 15.30, od wtorku do piątku w godz. od 7:00 do 15:00,
e-mail: atwardziak@opspolice.pl.

XII. Wymagane dokumenty:
1. list motywacyjny
2. życiorys [CV] z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, ze wskazaniem danych umożliwiających kontakt,
tj. np.: adres e-mail, numer telefonu lub adres zamieszkania.
3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, oraz kopie świadectw pracy bądź innych dokumentów potwierdzających staż pracy,
5. kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach,
6. oświadczenie kandydata o:
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagany będzie wypis z Krajowego Rejestru Karnego),
- zgoda na przetwarzania danych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781 ze zm.)
7. w przypadku gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna – kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność.
8. Wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do zapytania).

Informacja o przetwarzaniu danych
Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE.L Nr 119, str. 1) (dalej: RODO), informuję, że:
 

Formularz ofertowy


Administrator danych:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą w Policach, ul. Siedlecka 2a, kod pocztowy 72 – 010, e-mail: sekretariat@opspolice.pl, tel. 91 42 43 840

Inspektor ochrony danych:
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: 72 – 010 Police ul. Siedlecka 2a, e-mail: iod@opspolice.pl,   tel. 91 42 43 854

Cele przetwarzania danych osobowych:
Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz ewentualna dalsza realizacja obowiązków wynikających z zawartej umowy.

Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywać się będzie na podstawie:
1. zgody;
2. ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (Dz. U. Z 2023 r. poz.1610 ze zm.);
3. art. 6 lit. b i c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych) (Dz. Urz. UE.L Nr 119, str. 1)
4. ustawy z dnia 14 lipca 1983r.  o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. Z 2020 r. poz. 164)
5. Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 20 października 2015r. w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej  (Dz. U. z 2019r. poz. 246).

Okres przechowywania danych osobowych:
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez ze składką na ubezpieczenie społeczne 50 lat, bez składki na ubezpieczenie społeczne 10 lat.

Prawo dostępu do danych osobowych:
Posiada Pani/Pan prawo żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
Ponadto jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, posiada Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody
w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego:
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

Konsekwencje niepodania danych osobowych:
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie na podstawie zgody. Niepodanie danych będzie skutkowało brakiem możliwości wzięcia udziału umowy.




Odbiorcy danych:
Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być:
1. Organy i instytucje uprawnione do pozyskania danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa w tym w szczególności sądy, prokuratura, policja;
2. podmiotom lub osobom, które uzyskały od Pani/Pana zgodę na pozyskanie danych.

Przekazanie danych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej: Nie.

Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, profilowanie: Nie.


 

INFORMACJE O DOKUMENCIE
LISTA POPRZEDNICH WERSJI
Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Rozumiem