| ||||||||||||||
Pon | Wt | Śr | Czw | Pt | So | Nie | Week | |||||||
Select | ||||||||||||||
Select | ||||||||||||||
Select | ||||||||||||||
Select | ||||||||||||||
Select | ||||||||||||||
Select |
DO. 261.3.2025.EJ
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 3/2025
Dyrektor Centrum Usług Społecznych w Policach zaprasza do składania ofert na zakup i sukcesywną dostawę tonerów i innych materiałów eksploatacyjnych do drukarek do Centrum Usług Społecznych w Policach
I. Zamawiający
Centrum Usług Społecznych w Policach
ul. Siedlecka 2a
72-010 Police
e-mail: sekretariat@cuspolice.pl
II. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa tonerów i innych materiałów eksploatacyjnych do drukarek (dalej: „Towar”) do Centrum Usług Społecznych w Policach z siedzibą przy ul. Siedlecka 2a, 72-010 Police (dalej: „Zamawiający”). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do zapytania ofertowego, zawierający zestawienie ilości i opis poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia.
III. Tryb udzielania zamówienia:
Zamówienie publiczne nie przekracza kwoty 130 tys. zł, zgodnie z art. 2 pkt 1.ustawy PzP a co się
z tym wiąże, do niniejszego postępowania nie stosuje się procedur przewidzianych ustawą z dnia
11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz.1605). Zamówienie prowadzone jest w trybie „zapytania ofertowego” na podstawie regulaminu udzielania zamówień publicznych w Centrum Usług Społecznych w Policach o wartości nieprzekraczającej ww. kwoty.
Link do regulaminu: https://www.nbip.pl/opspolice/?id=33
IV. Zakres zamówienia:
1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił w cenie ofertowej sukcesywną dostawę i wniesienie Towaru do siedziby Zamawiającego.
2. Zamawiający będzie składał zamówienie sukcesywnie u Wykonawcy drogą elektroniczną lub telefoniczną.
3. Towar musi być oryginalny, fabrycznie nowy, sprawny technicznie, dostarczony
w oryginalnym opakowaniu i pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski.
4. Poprzez towar oryginalny rozumie się towar wyprodukowany przez producenta urządzeń
do których jest dedykowany.
5. Towar powinien spełniać odpowiednie normy, certyfikaty, aprobaty techniczne, atesty oraz posiadać oznaczenie „CE” poświadczające o dopuszczeniu produktu do sprzedaży na terenie Unii
Europejskiej.
6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone produkty,
licząc od dnia ich dostarczenia i odebrania przez Zamawiającego bez zastrzeżeń.
7. W przypadku dostarczenia produktów niezgodnych ze złożona ofertą lub wadliwych,
Zamawiający zwróci niezgodny czy wadliwy towar na koszt Wykonawcy, a Wykonawca będzie
zobligowany do dostarczenia towaru zgodnego z wymogami Zamawiającego w ciągu 7 dni
roboczych od momentu ich zgłoszenia.
8. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego odbioru i utylizacji zużytych
tonerów. Odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych będzie realizowany na podstawie zgłoszenia przez Zamawiającego.
9. Towar należy dostarczyć w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-14:00, na adres
siedziby Zamawiającego tj. ul. Siedlecka 2a, 72-010 Police (pok. nr 10)
10. Parametry techniczne urządzeń zostały określone w szczegółowym opisie zamówienia.
11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania zamówienia w zakresie ilościowym i wartościowym przedmiotu zamówienia, bez prawa Wykonawcy do dochodzenia roszczeń z tym faktem związanych.
12. Płatność będzie dokonana przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany
w umowie w terminie 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT.
13. Zamawiający informuje, iż działając na podstawie art. 4 ust. 3 ustawy z dnia 9 listopada 2018r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty
budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno - prywatnym (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r.,
poz. 1666 z późn. zm.) wyłącza możliwość stosowania ustrukturyzowanych faktur elektronicznych.
V. Wielkość zamówienia:
Szczegółowy opis zamówienia wraz z podaniem ilości określa załącznik nr 1 do zapytania
ofertowego.
VI. Termin, miejsce i podstawa realizacji zamówienia:
1. Termin realizacji zamówienia: dostawa Towaru następować będzie sukcesywnie, w miarę
potrzeb Zamawiającego od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2025 r.
2. Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta pisemna umowa.
VII. Warunki udziału w postępowaniu i wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć
Wykonawcy
1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest złożenie oferty na którą składa się wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru – załącznik nr 2).
VIII. Opis sposobu przygotowania oferty:
1. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty
zawierającej rozwiązania alternatywne lub oferty wariantowej przez jednego Wykonawcę spowoduje odrzucenie wszystkich jego ofert.
2. Ofertę składa się w jednym egzemplarzu.
3. Oferta oraz wszystkie dokumenty odnoszące się do oferty muszą być sporządzone w języku
polskim.
4. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert
częściowych.
5. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania
Wykonawcy.
6. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to z jego treści musi wynikać uprawnienie do reprezentowania w postępowaniu (pełnomocnictwo
rodzajowe).
7. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być naniesione w sposób
czytelny, datowane i podpisane przez osobę upoważnioną.
8. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
IX. Opis sposobu obliczania ceny:
1. Na formularzu ofertowym Wykonawca poda cenę netto, wartość podatku VAT i cenę brutto. Prawidłowe ustalenie podatku VAT, obowiązującego w dniu złożenia oferty należy do obowiązków Wykonawcy, zgodnie z przepisami ustawy od towarów i usług oraz podatku akcyzowym.
2. Cenę należy wyrazić w złotych polskich.
3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4. Rozliczenia będą prowadzone w złotych polskich. Nie dopuszcza się rozliczeń w walutach
obcych.
X. Tryb i kryteria stosowane przy dokonywaniu wyboru oferty:
1. Za ofertę spełniającą wymagania formalne uznaje się ofertę:
a) złożoną w terminie określonym w zapytaniu ofertowym,
b) złożoną na załączonym druku „Formularz ofertowy”, (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego),
c) spełniająca warunki realizacji zadania określone w zapytaniu ofertowym,
1. Zamawiający informuje, że odrzuci oferty których treść nie odpowiada treści niniejszego zapytania.
2. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Może również zwracać się z prośbami o poprawienie oczywistych pomyłek i błędów rachunkowych.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny oferty wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów.
4. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający stosować będzie kryterium ceny – cena 100%
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana najtańsza oferta.
6. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty,
do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
7. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
8. Ogłoszenie wyników postępowania ofertowego nastąpi niezwłocznie po wyborze oferty
i zostanie podane do wiadomości w Biuletynie Informacji Publicznej Centrum Usług Społecznych
w Policach.
XI. Termin i miejsce składania ofert:
Formularz oferty wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć w Centrum Usług Społecznych
w Policach, ul. Siedlecka 2a, 72-010 Police, sekretariat IV piętro w terminie
do 28 marca 2025 roku,
(liczy się data wpływu oferty do CUS) w zamkniętej kopercie
z dopiskiem: „Zapytanie ofertowe – zakup i sukcesywna dostawa tonerów” lub elektronicznie na adres: sekretariat@cuspolice.pl
XI. Informacje dodatkowe:
1. Z Wykonawcą, którego oferta spełni wszystkie wymogi wskazane w ogłoszeniu i zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie zawarta umowa pisemna.
2. W przypadku, gdy wybrany Wykonawca odstąpi od podpisania umowy z Zamawiającym, możliwe jest podpisanie umowy z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia zaoferował kolejną najniższą cenę.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia treści zapytania ofertowego, przed upływem terminu na składanie ofert. Informacja o wprowadzeniu zmiany lub uzupełnieniu treści zapytania ofertowego zostanie opublikowana w miejscach publikacji zapytania.
5. Jeżeli wprowadzone zmiany lub uzupełnienia treści zapytania ofertowego będą wymagały zmiany treści ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas potrzebny na dokonanie zmian w ofercie.
6. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1
w zw. z art.7 ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego. Oferta wykonawcy wykluczonego zostaje odrzucona.
XII. Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami:
w zakresie przedmiotu zamówienia – Michał Dobrycki tel. 91 42 43 869
e-mail: mdobrycki@cuspolice.pl
w zakresie spraw proceduralnych – Elwira Jóźwiak tel. 91 42 43 854,
e-maila: ejozwiak@cuspolice.pl
XIII. Załączniki do zapytania ofertowego:
1. Załącznik nr 1 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
2. Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 1 - Szczegółowy opis
Załącznik nr 2 - Formularz Ofertowy
Informacja o przetwarzaniu danych
Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE.L Nr 119, str. 1) (dalej: RODO), informuję, że:
Administrator danych:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Usług Społecznych w Policach
ul. Siedlecka 2a, kod pocztowy 72 – 010 Police, e-mail: sekretariat@cuspolice.pl, tel. 91 42 43 840
Inspektor ochrony danych:
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: 72 – 010 Police ul. Siedlecka 2a, e-mail: iod@cuspolice.pl, tel. 91 42 43 840
Cele przetwarzania danych osobowych:
Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz ewentualna dalsza realizacja obowiązków wynikających z zawartej umowy.
Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywać się będzie na podstawie:
1. zgody;
2. ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (Dz. U. Z 2023 r. poz.1610 ze zm.);
3. art. 6 lit. b i c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE.L Nr 119, str. 1) 4. ustawy z dnia 14 lipca 1983r.
o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. Z 2020 r. poz. 164)
5. Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 20 października 2015r.
w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej (Dz. U. z 2019r. poz. 246).
Okres przechowywania danych osobowych:
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez ze składką na ubezpieczenie społeczne 50 lat, bez składki na ubezpieczenie społeczne 10 lat.
Prawo dostępu do danych osobowych:
Posiada Pani/Pan prawo żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
Ponadto jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, posiada Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego:
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
Konsekwencje niepodania danych osobowych:
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa
a w pozostałym zakresie na podstawie zgody. Niepodanie danych będzie skutkowało brakiem możliwości wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz
w konsekwencji brakiem zawarcia umowy.
Odbiorcy danych:
Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być:
1. Organy i instytucje uprawnione do pozyskania danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa w tym w szczególności sądy, prokuratura, policja;
2. podmiotom lub osobom, które uzyskały od Pani/Pana zgodę na pozyskanie danych.
Przekazanie danych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej: Nie.
Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, profilowanie: Nie.
Załącznik nr 1 - Szczegółowy opis
Załącznik nr 2 - Formularz Ofertowy