PonWtŚrCzwPtSoNieWeek
        Select 
        Select 
        Select 
        Select 
        Select 
        Select 
Biuletyn Informacji Publicznej
Centrum Usług Społecznych w Policach
Usługi trenera mieszkań treningowych

DO.261.4.2025.EJ

Dyrektor Centrum Usług Społecznych w Policach zaprasza do składania ofert na świadczenie usług trenera mieszkań treningowych dla osób w kryzysie bezdomności prowadzonych przez Centrum Usług Społecznych w Policach

I. Zamawiający
Centrum Usług Społecznych w Policach
ul. Siedlecka 2a
72-010 Police
sekretariat@cuspolice.pl

II. Przedmiot zamówienia:
Świadczenie od 01.04.2025 r. do 31.12.2025 r. usług trenera mieszkań treningowych, o których mowa w art. 53 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2024 r. poz. 1283, ze zm.), prowadzonych przez Centrum Usług Społecznych w Policach.

Liczba osób - 1

III. Rodzaj i tryb udzielenia zamówienia:
Zgodnie z przepisami art. 2, ust. 1, pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320) do niniejszego postępowania nie stosuje się procedur przewidzianych przepisami niniejszej ustawy, z uwagi na to, że wartość zamówienia nie jest równa lub przekracza kwoty 130 000 złotych. Zamówienie prowadzone jest w trybie „zapytania ofertowego” na podstawie regulaminu w sprawie zasad i trybu udzielania zamówień w Ośrodku Pomocy Społecznej w Policach o wartości nieprzekraczającej ww. kwoty.

Link do regulaminu:  https://www.nbip.pl/opspolice/?id=33

IV. Zakres zamówienia:
Do głównych obowiązków trenera mieszkania treningowego będzie należało:
1. Pomoc mieszkańcom w zakresie rozwijania lub utrwalania umiejętności w zakresie:
a) samoobsługi,
b) zaspokajania codziennych potrzeb życiowych,
c) efektywnego zarządzania czasem,
d) prowadzenia gospodarstwa domowego i gospodarowania własnymi środkami finansowymi,
e) załatwiania spraw urzędowych,
f) utrzymywania więzi rodzinnych,
g) uczestniczenia w życiu społeczności lokalnej,
h) poszukiwania pracy,
2. Monitorowanie pobytu użytkowników w mieszkaniu, w tym kształtowanie prawidłowych relacji pomiędzy mieszkańcami,
3. Wspieranie mieszkańców w rozwiązywaniu ich problemów,
4. Wspieranie mieszkańców w zakresie integracji społecznej, edukacyjnej, zawodowej,
5. Monitorowanie pobytu mieszkańców w mieszkaniu, w tym kształtowanie prawidłowych relacji pomiędzy mieszkańcami, w razie potrzeby udzielanie pomocy w rozwiązywaniu problemów,
6. Wspieranie w zakresie realizacji przez mieszkańca kontraktu mieszkaniowego oraz Indywidualnego Programu Wychodzenia z Bezdomności,
7. Prowadzenie karty działań podejmowanych na rzecz mieszkańców, zawierającej ocenę sytuacji osoby korzystającej ze wsparcia i przekazywanie jej Kierownikowi Działu Usług Społecznych co najmniej raz w miesiącu,
8. Ścisła współpraca z pracownikami socjalnymi Centrum Usług Społecznych w Policach w tym z Kierownikiem Działu Usług Społecznych oraz z opiekunem mieszkań treningowych.

V. Wielkość zamówienia:
1. Zamawiający przewiduje, że świadczenie usług trenera mieszkań treningowych będzie odbywało się w wymiarze około 20 godzin miesięcznie, jednak nie więcej niż 180 godzin przez cały okres trwania umowy.
2. Podana przewidywana maksymalna ilość godzin świadczonych usług jest wielkością szacunkową i służy tylko do wyboru najkorzystniejszej oferty. Ilość godzin świadczonych usług będzie wynikała z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
3. Rozliczenie będzie następowało za faktyczną liczbę godzin świadczonych usług.
4. Za okres rozliczeniowy uznaję się miesiąc kalendarzowy.
5. Szczegółowy harmonogram realizacji usługi będzie na bieżąco ustalany z Kierownikiem Działu Usług Społecznych.

VI. Kod CPV: 85311000 2 Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe.

VII. Termin, miejsce i podstawa realizacji zamówienia:
Okres realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy (jednak nie wcześniej niż od dnia 01.04.2025 r.) do dnia 31.12.2025 r. lub do wyczerpania szacunkowej kwoty brutto będącej wartością umowy, w zależności która z przesłanek nastąpi wcześniej.
Usługi będą świadczone na terenie Gminy Police, głównie w mieszkaniach treningowych prowadzonych przez CUS w Policach, mieszczących się przy ul. Nadbrzeżnej 43A/9, ul. Zielonej 29/2 i ul. Zielonej 32/4 oraz w siedzibie Zamawiającego tj. ul. Siedlecka 2a, 72-010 Police.
Rodzaj umowy: umowa zlecenie.

VIII. Wymagania niezbędne:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się osoby, które spełniają poniższe warunki:
1. posiadają wykształcenie wyższe, na kierunkach: pedagogika, psychologia, socjologia lub innego z zakresu nauk społecznych.
2. posiadają doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku,
3. posiadają obywatelstwo polskie,
4. posiadają pełną zdolność do czynności prawnych,
5. korzystają z pełni praw publicznych,
6. nie były skazane  prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7. posiadają nieposzlakowaną opinię,
8. posiadają stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
9. pozostają dyspozycyjne (gotowość do pracy w godzinach popołudniowych oraz w weekendy).

IX. Wymagania pożądane:
Zamawiający wskazuje, iż pożądane jest spełnienie przez Składającego ofertę warunków:
1. posianie prawa jazdy kat. B,
2. znajomość zjawiska bezdomności,
3. samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy
4. odporność na sytuacje stresowe,
5. umiejętność skutecznego komunikowania się w tym łagodzenia sytuacji konfliktowych,
6. umiejętność planowania pracy,
7. umiejętność obsługi komputera (MS Office, Word, Excel, Power Point, Internet, poczta elektroniczna).

X. Termin i miejsce składania ofert:
Ofertę należy złożyć w Centrum Usług Społecznych w Policach, ul. Siedlecka 2a, 72-010 Police, Sekretariat IV piętro w terminie do dnia 28.03.2025 r. w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta na świadczenie usług trenera mieszkań treningowych. (liczy się data wpływu do CUS) lub elektronicznie na adres: sekretariat@cuspolice.pl

XI. Informacje dodatkowe:
1. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej rozwiązania alternatywne lub oferty wariantowej przez jednego Wykonawcę spowoduje odrzucenie wszystkich jego ofert.
2. Oferta musi być sporządzona czytelnie, w języku polskim.
3. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
4. Wykonawca będący osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej do oferty dołącza oświadczenie do celów ustalenia obowiązku odprowadzenia składek na ubezpieczenie społecznie po stronie zamawiającego.
5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
6. Z wykonawcą, którego oferta spełni wszystkie wymogi wskazane w ogłoszeniu i zostanie uznana za najkorzystniejszą będzie zawarta umowa.
7. Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami jest Pani Anna Twardziak, tel. 91 42 43 857, w poniedziałki w godz. od 7.30 do 15.30, od wtorku do piątku w godz. od 7:00 do 15:00, e-mail: atwardziak@cuspolice.pl.

XII. Wymagane dokumenty:
1. list motywacyjny
2. życiorys [CV] z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, ze wskazaniem danych umożliwiających kontakt, tj. np.: adres e-mail, numer telefonu lub adres zamieszkania.
3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, oraz kopie świadectw pracy bądź innych dokumentów potwierdzających staż pracy,
4. kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach,
5. oświadczenie kandydata o:
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagany będzie wypis z Krajowego Rejestru Karnego),
- zgodzie na przetwarzania danych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2019, poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2024, poz. 1135)”.
6. w przypadku gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna – kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność.
7. Wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do zapytania).
Załącznik nr 1 - Formularz Ofertowy

 

Informacja o przetwarzaniu danych
Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE.L Nr 119, str. 1) (dalej: RODO), informuję, że:

Administrator danych:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Usług Społecznych w Policach z siedzibą w Policach, ul. Siedlecka 2a, kod pocztowy 72 – 010 Police, e-mail: sekretariat@cuspolice.pl, tel. 91 42 43 840

Inspektor ochrony danych:
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: 72 – 010 Police ul. Siedlecka 2a, e-mail: iod@cuspolice.pl,
tel. 91 42 43 840

Cele przetwarzania danych osobowych:
Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz ewentualna dalsza realizacja obowiązków wynikających z zawartej umowy.

Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywać się będzie na podstawie:
1. zgody;
2. ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz.1061);
3. art. 6 lit. b i c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE.L Nr 119, str. 1)
4. ustawy z dnia 14 lipca 1983 r.  o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. Z 2020 r. poz. 164)
5. Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 20 października 2015r. w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej  (Dz. U. z 2019r. poz. 246).

Okres przechowywania danych osobowych:
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres:
- ze składką na ubezpieczenie społeczne przez 50 lat,
- bez składki na ubezpieczenie społeczne przez 10 lat.

Prawo dostępu do danych osobowych:
Posiada Pani/Pan prawo żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.

Ponadto jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, posiada Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego:
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

Konsekwencje niepodania danych osobowych:
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie na podstawie zgody. Niepodanie danych będzie skutkowało brakiem możliwości wzięcia udziału umowy.

Odbiorcy danych:
Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być:
1. Organy i instytucje uprawnione do pozyskania danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa w tym w szczególności sądy, prokuratura, policja;
2. podmiotom lub osobom, które uzyskały od Pani/Pana zgodę na pozyskanie danych.

Przekazanie danych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej: Nie.

Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, profilowanie: Nie.

Załącznik nr 1 - Formularz Ofertowy
 

INFORMACJE O DOKUMENCIE
LISTA POPRZEDNICH WERSJI
Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Rozumiem