PonWtŚrCzwPtSoNieWeek
        Select 
        Select 
        Select 
        Select 
        Select 
        Select 
Biuletyn Informacji Publicznej
Centrum Usług Społecznych w Policach
Inspektor ds. BHP

Dyrektor Centrum Usług Społecznych w Policach
o g ł a s z a
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
INSPEKTORA DS. BHP
w Centrum Usług Społecznych w Policach
ul. Siedlecka 2a
72 – 010 Police

I. Określenie stanowiska urzędniczego:
    1. Nazwa stanowiska pracy: Inspektor ds. bhp,
    2. Forma zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony,
    3. Wymiar czasu pracy: 0,25 etatu.

II. Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie,
  2. wykształcenie zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 września 1997r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U z 1997r. Nr 109, poz.704 z późn. zm.),
  3. posiadanie co najmniej 2 letniego doświadczenia na stanowisku pracownika służby bhp,
  4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. posiadanie nieposzlakowanej opinii,
  7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na przedmiotowym stanowisku pracy,
  8. znajomość przepisów prawa pracy i bhp,
  9. umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office (Word, Excel),
  10. umiejętność korzystania z poczty elektronicznej i urządzeń biurowych,

III. Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku:

  1. umiejętność sporządzania wymaganej dokumentacji bhp i p.poż.
  2. zdolność analitycznego myślenia,
  3. sumienność, rzetelność, staranność, komunikatywność,
  4. dbałość o własny rozwój zawodowy,
  5. wysoka kultura osobista,
  6. umiejętność pracy pod presją czasu, z zachowaniem wyznaczonych terminów,
  7. dyspozycyjność, zdolność planowania i samodzielnej pracy,

IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Do głównych zadań pracownika będzie należało:

  1. przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp na wszystkich stanowiskach pracy,
  2. bieżące informowanie pracodawcy lub osób kierujących pracownikami o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do ich usunięcia,
  3. sporządzanie i przedstawianie pracodawcy co najmniej raz w roku, analizy stanu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy,
  4. udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy oraz przedstawienie propozycji dotyczących uwzględniania w tych planach rozwiązań teczniczno -organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy,
  5. udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji zakładu pracy albo jego części, a także nowych inwestycji, oraz zgłaszanie wniosków dotyczących uwzględnienia wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w tych założeniach i dokumentacji,
  6. przedstawianie pracodawcy wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy,
  7. udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
  8. opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy,
  9. udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków,
  10. doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy,
  11. udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą,
  12. współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienia właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników.

V. Warunki pracy na danym stanowisku:

  1. Miejsce pracy: Centrum Usług Społecznych w Policach przy ul. Siedleckiej 2a,
    w budynku  znajduje się winda, pomieszczenia CUS są usytuowane na parterze, 1, 3 i 4 piętrze.
  2. Specyfika pracy: praca przy komputerze, z dokumentami.


Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Centrum Usług Społecznych w Policach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w kwietniu 2025 r. nie przekroczył 6%

VI. Wymagane dokumenty:

  1. życiorys [CV] z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, ze wskazaniem danych umożliwiających kontakt, tj.: adres e-mail, numer telefonu lub adres zamieszkania,
  2. list motywacyjny,
  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kopie świadectw pracy bądź innych dokumentów potwierdzających staż pracy,
  5. kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach,
  6. kopie referencji z dotychczasowych miejsc pracy jeżeli takie kandydat posiada,
  7. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  8. oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  9. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  10. zgoda na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania konkursowego zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE.L Nr 119, str. 1) (RODO) oraz z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018r.

VII. Miejsce i termin składania dokumentów:

    1. Oferty należy składać w terminie do: 16 maja 2024r. w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Nabór wolne stanowisko - Inspektor BHP”. Liczy się data wpływu do Centrum Usług Społecznych w Policach.
    2. Oferty można składać osobiście lub przesłać pocztą na adres:
Centrum Usług Społecznych w Policach,
ul. Siedlecka 2a
72 – 010 Police
Sekretariat 4 piętro, pok. 403,

VIII. Informacje dodatkowe:

    1. Oferty, które wpłyną do CUS niekompletne lub po terminie nie będą rozpatrywane.
    2. Nie ma możliwości uzupełnienia dokumentów po upływie terminu składania ofert.
    3. Wybrani kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.
    4. O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
    5. Planowany termin zatrudnienia od czerwca 2025r.
    6. Kandydaci wyłonieni w drodze naboru, przed zatrudnieniem, zobowiązani są złożyć (do wglądu) oryginały świadectw pracy oraz dokumentów potwierdzających wykształcenie
i kwalifikacje.
    7. Oferty odrzucone nie będą odsyłane, kandydaci mogą odebrać je osobiście.
    8. Oferty nieodebrane zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od ogłoszenia informacji
o wyniku naboru.
    9. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
    10. Dyrektor CUS zastrzega sobie prawo do  nie rozstrzygnięcia naboru w sytuacji braku możliwości wyłonienia odpowiedniego kandydata.

Kwestionariusz kandydata

Informacje dotyczące danych osobowych kandydatów:
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 (Dz. Urz. UE L 2016, Nr 119, dalej RODO) informujemy, że:
    1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
    Centrum Usług Społecznych w Policach
     72-010 Police, ul. Siedlecka 2a
    2. Dane kontaktowe do inspektora ochrony danych: mail: iod@opspolice.pl, 
tel. 91 4243840.
    3. Dane osobowe kandydata  będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze na podstawie art.6 ust.1 lit.a )  i c)  RODO ,art. 22¹ i art. 221a ustawy  z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy oraz art. 11-15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
    4. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane zgodnie z prawem osobom fizycznym lub prawnym.  
    5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres wynikający z ustawowo wymaganego okresu utrzymania danych, w innym przypadku nie będą przetwarzane po ustaniu celu przetwarzania.
    6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu, oraz prawo do przenoszenia danych w przypadkach określonych w przepisach RODO.
    7. W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie wyrażenia zgody przysługuje Pani//Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
    8. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
    9. Podanie przez Panią/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pani/Pan zobowiązana/ny do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak możliwości wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa, a w przypadku przetwarzania na podstawie wyrażonej zgody brak możliwości podjęcia czynności  przez Administratora.  
    10. Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w procesie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani procesie profilowania.

Kwestionariusz kandydata

INFORMACJE O DOKUMENCIE
LISTA POPRZEDNICH WERSJI
Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Rozumiem