PonWtŚrCzwPtSoNieWeek
        Select 
        Select 
        Select 
        Select 
        Select 
        Select 
Biuletyn Informacji Publicznej
Centrum Usług Społecznych w Policach
Zastępca kierownika Działu Usług Opiekuńczych

Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej
o g ł a s z a
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO KIEROWNICZE URZĘDNICZE
Zastępcy kierownika Działu Usług Opiekuńczych
W Ośrodku Pomocy Społecznej
ul. Siedlecka 2a
72 – 010 Police

Opis stanowiska:
Do głównych zadań pracownika będzie należało:
    1. Prowadzenie postępowań administracyjnych i opracowywanie decyzji administracyjnych w zakresie skierowania do domów pomocy społecznej i ustalania odpłatności za pobyt.
    2. Nadzór nad koordynowaniem usług opiekuńczych.
    3. Wnioskowanie o środki z programów rządowych i koordynowanie tych programów.
    4. Analiza wywiadów środowiskowych w zakresie DPS i usług opiekuńczych.
    5. Współpraca z pracownikami innych Działów Ośrodka.
    6. Współpraca z Powiatowymi Centrami Pomocy Rodzinie i Domami Pomocy Społecznej.
    7. Zastępowanie Kierownika Działu.

Warunki pracy na danym stanowisku:
Pełny wymiar czasu pracy, ciągła praca przy monitorach.  Praca w siedzibie Działu Usług Opiekuńczych Ośrodka Pomocy Społecznej w Policach przy ul. Staszica 1 oraz na terenie objętym działalnością Ośrodka tj. Gmina Police. W budynku przy ul. Siedleckiej 2a znajduje się winda, pomieszczenia Ośrodka są usytuowane na parterze, 1, 3 i 4 piętrze. W budynku Przy ul. Staszica 1 brak windy praca na 1 piętrze. Możliwa konieczność szybkiego przemieszczania się na terenie Gminy Police. Zmienne tempo pracy oraz warunki pracy wymagające częstego przemieszczania się między siedzibą Ośrodka a siedzibą Działu, częste sytuacje stresowe, konieczność szybkiego reagowania i podejmowania decyzji. Praca w zespole, ciągły kontakt z podległymi pracownikami i interesantami.  Kierowanie zespołem 44 pracowników.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Policach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w sierpniu 2022r. nie przekroczył 6%
Niezbędne [konieczne] wymagania:
1. obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych.,
2. wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym na kierunkach preferowanych: pedagogika, polityka społeczna, psychologia, socjologia,
3. co najmniej 5- letni staż pracy w pomocy społecznej,
4. znajomość przepisów, w szczególności:
- ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej i przepisów wykonawczych,
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego;
- ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,
- ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych
5. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
6. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7. nieposzlakowana opinia
8. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na przedmiotowym stanowisku pracy.

Wymagania dodatkowe:
1. umiejętność kierowania zespołem pracowników,
2.  posiadanie wiedzy z zakresu problemów ludzi starszych i niepełnosprawnych,
4. umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Office, Word, Excel, Power Point, Internet, poczta elektroniczna),
5. posiadanie prawa jazdy kat. B,
6. dodatkowe umiejętności:
- umiejętność skutecznego komunikowania się,
- umiejętność analizy problemu i poprawnego wyciągania wniosków,
- zdolności organizacyjne,
- umiejętność negocjacji.

Wymagane dokumenty:
1. życiorys [CV] z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, ze wskazaniem danych umożliwiających kontakt, tj.: adres e-mail, numer telefonu lub adres zamieszkania,
2. list motywacyjny,
3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, oraz kopie świadectw pracy bądź innych dokumentów potwierdzających staż pracy,
5. kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach,
6. kopie referencji z dotychczasowych miejsc pracy jeżeli takie kandydat posiada,
7. oświadczenie kandydata o:
- posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- posiadaniu zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania konkursowego zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE.L Nr 119, str. 1) (RODO) oraz z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018r.

Oferty należy składać lub przesyłać w terminie do: 23 września 2022r. [włącznie]
(Uwaga: liczy się data wpływu do Ośrodka Pomocy Społecznej)
na adres:
Ośrodek Pomocy Społecznej
Sekretariat 4 piętro, pok. 403
ul. Siedlecka 2a, 72 – 010 Police
w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko kierownicze urzędnicze: Zastępca kierownika Działu Usług Opiekuńczych.”

 Informacje dodatkowe:
1. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.
2. Pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w rozumieniu przepisów art. 16 ust. 3 ustawy z 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych obowiązany jest odbyć służbę przygotowawczą, o której mowa w art. 19 ww. ustawy.
3. Planowany termin zatrudnienia od 1 października 2022r.
4. Oferty, które wpłyną do Ośrodka niekompletne lub po terminie nie będą rozpatrywane.
5. Nie ma możliwości uzupełnienia dokumentów po upływie terminu składania aplikacji.
6. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
7. Złożone dokumenty w procesie naboru jeśli nie zostaną odebrane przez kandydata zostaną zniszczone po upływie:
    a. trzech miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru,
    b. zaś w przypadku zatrudnienia po upływie 10 lat od końca roku kalendarzowego, w którym ustanie stosunek pracy.
8. Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej zastrzega sobie prawo do  nie rozstrzygnięcia konkursu w sytuacji braku możliwości wyłonienia odpowiedniego kandydata.

Bliższe informacje można uzyskać pod nr telefonu 91 42-43-859 lub 91 42 43 854

 

Kwestionariusz osobowy: link (plik docx)

 

Informacje dotyczące danych osobowych kandydatów:
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 (Dz. Urz. UE L 2016, Nr 119, dalej RODO), informujemy że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
    Ośrodek Pomocy Społecznej
    72-010 Police, ul. Siedlecka 2a
  2. Dane kontaktowe do inspektora ochrony danych: mail: iod@opspolice.pl,  tel. 91 4243859.
  3. Dane osobowe kandydata  będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze na podstawie art.6 ust.1 lit.a )  i c)  RODO ,art. 22¹ i art. 221a ustawy  z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy oraz art. 11-15 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.
  4. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane zgodnie z prawem osobom fizycznym lub prawnym.  
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres wynikający z ustawowo wymaganego okresu utrzymania danych, w innym przypadku nie będą przetwarzane po ustaniu celu przetwarzania.
  6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu, oraz prawo do przenoszenia danych w przypadkach określonych w przepisach RODO.
  7. W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie wyrażenia zgody przysługuje Pani//Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  8. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
  9. Podanie przez Panią/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pani/Pan zobowiązana/ny do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak możliwości wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa, a w przypadku przetwarzania na podstawie wyrażonej zgody brak możliwości podjęcia czynności  przez Administratora.  
  10. Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w procesie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani procesie profilowania.
INFORMACJE O DOKUMENCIE
LISTA POPRZEDNICH WERSJI
Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Rozumiem