Opis stanowiska:
Do głównych zadań pracownika będzie należało:
-
Prowadzenie postępowań administracyjnych i opracowywanie decyzji administracyjnych w zakresie skierowania do domów pomocy społecznej i ustalania odpłatności za pobyt.
-
Nadzór nad koordynowaniem usług opiekuńczych.
-
Wnioskowanie o środki z programów rządowych i koordynowanie tych programów.
-
Analiza wywiadów środowiskowych w zakresie DPS i usług opiekuńczych.
-
Współpraca z pracownikami innych Działów Ośrodka.
-
Współpraca z Powiatowymi Centrami Pomocy Rodzinie i Domami Pomocy Społecznej.
-
Zastępowanie Kierownika Działu.
Warunki pracy na danym stanowisku:
Pełny wymiar czasu pracy, ciągła praca przy monitorach. Praca w siedzibie Działu Usług Opiekuńczych Ośrodka Pomocy Społecznej w Policach przy ul. Staszica 1 oraz na terenie objętym działalnością Ośrodka tj. Gmina Police. W budynku przy ul. Siedleckiej 2a znajduje się winda, pomieszczenia Ośrodka są usytuowane na parterze, 1, 3 i 4 piętrze. W budynku Przy ul. Staszica 1 brak windy praca na 1 piętrze. Możliwa konieczność szybkiego przemieszczania się na terenie Gminy Police. Zmienne tempo pracy oraz warunki pracy wymagające częstego przemieszczania się między siedzibą Ośrodka a siedzibą Działu, częste sytuacje stresowe, konieczność szybkiego reagowania i podejmowania decyzji. Praca w zespole, ciągły kontakt z podległymi pracownikami i interesantami. Kierowanie zespołem 44 pracowników.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Policach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w maju 2023r. nie przekroczył 6%
Niezbędne [konieczne] wymagania:
-
obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych.,
-
wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym na kierunkach preferowanych: pedagogika, polityka społeczna, psychologia, socjologia,
-
co najmniej 5- letni staż pracy w pomocy społecznej, administracji publicznej,
-
znajomość przepisów, w szczególności:
-
ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej i przepisów wykonawczych,
-
ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego;
-
ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,
-
ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych
-
posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
-
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
nieposzlakowana opinia
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na przedmiotowym stanowisku pracy.
Wymagania dodatkowe:
-
umiejętność kierowania zespołem pracowników,
-
posiadanie wiedzy z zakresu problemów ludzi starszych i niepełnosprawnych,
-
umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Office, Word, Excel, Power Point, Internet, poczta elektroniczna),
-
posiadanie prawa jazdy kat. B,
-
dodatkowe umiejętności:
-
umiejętność skutecznego komunikowania się,
-
umiejętność analizy problemu i poprawnego wyciągania wniosków,
-
zdolności organizacyjne,
-
umiejętność negocjacji.
Wymagane dokumenty:
-
życiorys [CV] z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, ze wskazaniem danych umożliwiających kontakt, tj.: adres e-mail, numer telefonu lub adres zamieszkania,
-
list motywacyjny,
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
-
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, oraz kopie świadectw pracy bądź innych dokumentów potwierdzających staż pracy,
-
kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach,
-
kopie referencji z dotychczasowych miejsc pracy jeżeli takie kandydat posiada,
-
oświadczenie kandydata o:
-
posiadaniu obywatelstwa polskiego,
-
posiadaniu zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
-
braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania konkursowego zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE.L Nr 119, str. 1) (RODO) oraz z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018r.
Oferty należy składać lub przesyłać w terminie do: 23 czerwca 2023r. [włącznie]
(Uwaga: liczy się data wpływu do Ośrodka Pomocy Społecznej)
na adres:
Ośrodek Pomocy Społecznej
Sekretariat 4 piętro, pok. 403
ul. Siedlecka 2a, 72 – 010 Police
w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko kierownicze urzędnicze: Zastępca kierownika Działu Usług Opiekuńczych.”
Informacje dodatkowe:
-
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.
-
Pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w rozumieniu przepisów art. 16 ust. 3 ustawy z 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych obowiązany jest odbyć służbę przygotowawczą, o której mowa w art. 19 ww. ustawy.
-
Planowany termin zatrudnienia od 1 lipca 2023r.
-
Oferty, które wpłyną do Ośrodka niekompletne lub po terminie nie będą rozpatrywane.
-
Nie ma możliwości uzupełnienia dokumentów po upływie terminu składania aplikacji.
-
Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
-
Złożone dokumenty w procesie naboru jeśli nie zostaną odebrane przez kandydata zostaną zniszczone po upływie:
-
trzech miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru,
-
zaś w przypadku zatrudnienia po upływie 10 lat od końca roku kalendarzowego, w którym ustanie stosunek pracy.
-
Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej zastrzega sobie prawo do nie rozstrzygnięcia konkursu w sytuacji braku możliwości wyłonienia odpowiedniego kandydata.
Bliższe informacje można uzyskać pod nr telefonu 91 42 43 854