PonWtŚrCzwPtSoNieWeek
        Select 
        Select 
        Select 
        Select 
        Select 
        Select 
Biuletyn Informacji Publicznej
Centrum Usług Społecznych w Policach
Kierownicze stanowisko w dziale kadr i płac

Dyrektor Centrum Usług Społecznych w Policach
o g ł a s z a
NABÓR NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE W DZIALE KADR I PŁAC
w Centrum Usług Społecznych w Policach
ul. Siedlecka 2a
72 – 010 Police

I. Określenie stanowiska urzędniczego:

  1. Nazwa stanowiska pracy: Kierownik Działu,

  2. Forma zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony

  3. Wymiar czasu pracy: 1 etat.

II. Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie,

  2. wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,

  3. staż pracy minimum 5 lat (na podstawie umów o pracę),

  4. co najmniej 3 letnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu kadr i płac (min 1 rok w jednostce sektora finansów publicznych),

  5. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

  6. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

  7. posiadanie nieposzlakowanej opinii;

  8. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na przedmiotowym stanowisku pracy;

  9. umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office (Word, Excel);

  10. umiejętność korzystania z poczty elektronicznej i urządzeń biurowych;

  11. znajomość aktów prawnych w zakresie samorządu terytorialnego, prawa pracy, postępowania administracyjnego, ubezpieczeń społecznych, pracowniczych planów kapitałowych, funduszu świadczeń socjalnych, finansów publicznych, rachunkowości, ochrony danych osobowych;

  12. praktyczna obsługa programu Płatnik.

III. Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku:

  1. umiejętność sporządzania pism urzędowych;

  2. znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych;

  3. bardzo dobra znajomość programów kadrowo-płacowych; mile widziana znajomość programów SIGID, OTAGO;

  4. znajomość platformy PPK w zakresie zgłaszania i raportowania;

  5. mile widziana praktyczna wiedza w zakresie procesu płacowego;

  6. umiejętność pracy w zespole oraz zarządzania zespołem;

  7. zdolność analitycznego myślenia;

  8. sumienność, rzetelność, staranność, komunikatywność;

  9. dbałość o własny rozwój zawodowy;

  10. wysoka kultura osobista;

  11. umiejętność pracy pod presją czasu, z zachowaniem wyznaczonych terminów;

  12. dyspozycyjność, zdolność planowania i samodzielnej pracy;


 

IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

Do głównych zadań pracownika będzie należało:

  1. zarządzanie zespołem zajmującym się obsługą kadrowo-płacową jednostki, koordynowanie pracy członków zespołu;

  2. planowanie, organizowanie i sprawowanie nadzoru nad realizacją zadań w dziale;

  3. koordynacja obsługi procesów kadrowo-płacowych;

  4. rozwiązywanie bieżącej problematyki związanej z płacami, zapewnienie zgodności wykonanych zadań z wymogami prawnymi;

  5. naliczanie wynagrodzeń, zasiłków chorobowych i opiekuńczych oraz innych świadczeń ze stosunku pracy oraz sporządzanie list płac dla pracowników;

  6. prowadzenie kart wynagrodzeń oraz zasiłków dla pracowników, zleceniobiorców;

  7. naliczanie składek na ubezpieczenia społeczne, sporządzanie dokumentów rozliczeniowych ZUS, korygowanie dokumentów ubezpieczeniowych WDR oraz terminowe rozliczenie z ZUS;

  8. naliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych, bieżące rozliczanie zaliczek na podatek oraz sporządzanie rocznych deklaracji z tytułu podatku dochodowego;

  9. sporządzanie dokumentów dotyczących Pracowniczych Planów Kapitałowych;

  10. współpraca z ubezpieczycielami obsługującymi ubezpieczenia pracownicze;

  11. przygotowywanie umów zlecenia oraz weryfikacja rachunków pod względem rachunkowym oraz sporządzanie list płac dla umów cywilnoprawnych;

  12. przygotowanie i rozliczanie umów ryczałtowych z pracownikami na używanie prywatnego samochodu do celów służbowych;

  13. przygotowanie przelewów związanych z dokonaniem naliczonych wypłat oraz przelewów instytucjonalnych;

  14. dbanie o aktualność i poprawność dokumentacji pracowników;

  15. planowanie wynagrodzeń i ich pochodnych, nadzór nad realizacją paragrafów budżetowych
    w zakresie wynagrodzeń, szkoleń i doskonalenia zawodowego, podróży służbowych, Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, Pracowniczych Planów Kapitałowych, PFRON, umów cywilnoprawnych, zakupu usług zdrowotnych oraz ogłoszeń o pracę;

  16. przestrzeganie dyscypliny budżetowej;

  17. uzgadnianie wszelkich dokumentów i sprawozdań wymaganych akceptacji głównego księgowego oraz współpraca z działem finansowo-księgowym;

  18. przygotowywanie wszelkich dokumentów i sprawozdań na potrzeby kontroli finansowej dotyczącej zatrudnienia, prowadzenie wszelkich spraw wynikających ze stosunku pracy;

  19. udział w opracowywaniu wewnętrznych aktów prawnych z zakresu kadrowo-płacowego;

  20. opracowywanie projektów dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunków pracy, ich zmianą oraz opracowywanie projektów informacji o warunkach zatrudnienia dla pracowników;

  21. sprawowanie nadzoru nad prawidłową realizacją regulaminu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;

  22. czuwanie nad ochroną danych osobowych w zakresie kadr i płac;

  23. sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem dyscypliny pracy;

  24. doradztwo i wsparcie pracowników w sprawach kadrowo-płacowych;

  25. koordynowanie polityki zarzadzania rozwojem pracowników poprzez kierowanie na szkolenia zawodowe i z kompetencji miękkich;

  26. współpraca z osobą obsługującą jednostkę we wszystkich kwestiach związanych z BHP – sprawowanie nadzoru nad terminowym przeprowadzaniem szkoleń BHP;

  27. kontrola w zakresie posiadania aktualnych uprawnień i szkoleń specjalistycznych pracowników,

  28. organizacja staży i praktyk;

  29. sporządzania sprawozdań dla potrzeb Gminy Police oraz GUS.

V. Warunki pracy na danym stanowisku:

  1. Miejsce pracy: Centrum Usług Społecznych w Policach przy ul. Siedleckiej 2a,
    w budynku znajduje się winda, pomieszczenia CUS są usytuowane na parterze, 1, 3 i 4 piętrze.

  2. Specyfika pracy: praca przy komputerze, z dokumentami.


 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Centrum Usług Społecznych w Policach,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w czerwcu 2025 r. nie przekroczył 6%

VI. Wymagane dokumenty:

  1. życiorys [CV] z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, ze wskazaniem danych umożliwiających kontakt, tj.: adres e-mail, numer telefonu lub adres zamieszkania,

  2. list motywacyjny,

  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kopie świadectw pracy bądź innych dokumentów potwierdzających staż pracy,

  5. kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach
    i umiejętnościach,

  6. kopie referencji z dotychczasowych miejsc pracy jeżeli takie kandydat posiada,

  7. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

  8. oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,

  9. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  10. zgoda na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania konkursowego zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE.L Nr 119, str. 1) (RODO) oraz z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018r.

Kwestionariusz kandydata

 

VII. Miejsce i termin składania dokumentów:

 

  1. Oferty należy składać w terminie do: 31 lipca 2025r. w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
    „Nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze w Dziale Kadr i Płac”. Liczy się data wpływu do Centrum Usług Społecznych w Policach.

  2. Oferty można składać osobiście lub przesłać pocztą na adres:

Centrum Usług Społecznych w Policach,

ul. Siedlecka 2a

72 – 010 Police

Sekretariat 4 piętro, pok. 403,

 

VIII. Informacje dodatkowe:

 

  1. Oferty, które wpłyną do CUS niekompletne lub po terminie nie będą rozpatrywane.

  2. Nie ma możliwości uzupełnienia dokumentów po upływie terminu składania ofert.

  3. Wybrani kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.

  4. O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.

  5. Planowany termin zatrudnienia od sierpnia 2025r.

  6. Kandydaci wyłonieni w drodze naboru, przed zatrudnieniem, zobowiązani są złożyć (do wglądu) oryginały świadectw pracy oraz dokumentów potwierdzających wykształcenie
    i kwalifikacje.

  7. Oferty odrzucone nie będą odsyłane, kandydaci mogą odebrać je osobiście.

  8. Oferty nieodebrane zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od ogłoszenia informacji
    o wyniku naboru.

  9. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.

  10. Dyrektor CUS zastrzega sobie prawo do  nie rozstrzygnięcia naboru w sytuacji braku możliwości wyłonienia odpowiedniego kandydata.

Informacje dotyczące danych osobowych kandydatów:
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 (Dz. Urz. UE L 2016, Nr 119, dalej RODO) informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
    Centrum Usług Społecznych w Policach
    72-010 Police, ul. Siedlecka 2a

  2. Dane kontaktowe do inspektora ochrony danych: mail: iod@opspolice.pl, 
    tel. 91 4243840.

  3. Dane osobowe kandydata  będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze na podstawie art.6 ust.1 lit.a )  i c)  RODO ,art. 22¹ i art. 221a ustawy  z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy oraz art. 11-15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

  4. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane zgodnie z prawem osobom fizycznym lub prawnym.  

  5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres wynikający z ustawowo wymaganego okresu utrzymania danych, w innym przypadku nie będą przetwarzane po ustaniu celu przetwarzania.

  6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu, oraz prawo do przenoszenia danych w przypadkach określonych w przepisach RODO.

  7. W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie wyrażenia zgody przysługuje Pani//Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

  8. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

  9. Podanie przez Panią/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pani/Pan zobowiązana/ny do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak możliwości wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa, a w przypadku przetwarzania na podstawie wyrażonej zgody brak możliwości podjęcia czynności  przez Administratora.  

  10. Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w procesie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani procesie profilowania.

Kwestionariusz kandydata

 

INFORMACJE O DOKUMENCIE
LISTA POPRZEDNICH WERSJI
Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Rozumiem