| ||||||||||||||
Pon | Wt | Śr | Czw | Pt | So | Nie | Week | |||||||
Select | ||||||||||||||
Select | ||||||||||||||
Select | ||||||||||||||
Select | ||||||||||||||
Select | ||||||||||||||
Select |
Dyrektor Centrum Usług Społecznych w Policach
o g ł a s z a
NABÓR NA ZASTĘPSTWO NA CZAS USPRAWIEDLIWIONEJ NIEOBECNOŚCI PRACOWNIKA
W DZIALE ORGANIZACYJNYM I KADR
w Centrum Usług Społecznych w Policach
ul. Siedlecka 2a
72 – 010 Police
Na podstawie art. 12 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2028r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U.2024.1135) wyłonienie kandydata na powyższe stanowisko nastąpi z pominięciem zasad naboru na stanowisko urzędnicze.
I. Określenie stanowiska urzędniczego:
II. Wymagania niezbędne:
obywatelstwo polskie,
wykształcenie min. średnie ogólne, techniczne lub ekonomiczne, kursy: kadry, prawo, administracja;
dobra znajomość przepisów z zakresu prawa pracy;
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
posiadanie nieposzlakowanej opinii;
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na przedmiotowym stanowisku pracy;
umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office (Word, Excel);
umiejętność korzystania z poczty elektronicznej i urządzeń biurowych.
III. Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku:
zdolność analitycznego myślenia,
sumienność, rzetelność, staranność, komunikatywność,
dbałość o własny rozwój zawodowy,
wysoka kultura osobista,
umiejętność pracy pod presją czasu, z zachowaniem wyznaczonych terminów,
umiejętność sporządzania pism urzędowych
dyspozycyjność, zdolność planowania i samodzielnej pracy,
mile widziane doświadczenie w programie Płatnik,
mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku;
mile widziana znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych.
IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Do głównych zadań pracownika będzie należało:
prowadzenie akt osobowych;
prowadzenie ewidencji czasu pracy, planów urlopowych;
przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy;
ustalanie uprawnień pracowników do dodatkowego wynagrodzenia rocznego, nagrody jubileuszowej, dodatku za wysługę lat;
przygotowywanie dokumentów związanych ze zmianą wynagrodzenia, przyznaniem nagrody, dodatku specjalnego;
prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich oraz delegacji pracowników;
kierowanie pracowników na badania profilaktyczne;
prowadzenie spraw dotyczących ekwiwalentu dla pracowników, w tym naliczanie, ewidencja;
sporządzanie dokumentów dotyczących PPK;
prowadzenie dokumentacji w programie Płatnik;
przygotowywanie umów zlecenia;
pomoc przy prowadzeniu spraw związanych z postepowaniem w zakresie zamówień publicznych;
sporządzanie pism urzędowych.
V. Warunki pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy: Centrum Usług Społecznych w Policach przy ul. Siedleckiej 2a,
w budynku znajduje się winda, pomieszczenia CUS są usytuowane na parterze, 1, 3 i 4 piętrze.
Specyfika pracy: praca przy komputerze, z dokumentami.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Centrum Usług Społecznych w Policach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w kwietniu 2025 r. nie przekroczył 6%
VI. Wymagane dokumenty:
życiorys [CV] z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, ze wskazaniem danych umożliwiających kontakt, tj.: adres e-mail, numer telefonu lub adres zamieszkania,
list motywacyjny,
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kopie świadectw pracy bądź innych dokumentów potwierdzających staż pracy,
kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach
i umiejętnościach,
kopie referencji z dotychczasowych miejsc pracy jeżeli takie kandydat posiada,
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
zgoda na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania konkursowego zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE.L Nr 119, str. 1) (RODO) oraz z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018r.
VII. Miejsce i termin składania dokumentów:
Oferty należy składać w terminie do: 20 maja 2025r. w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Nabór na zastępstwo”. Liczy się data wpływu do Centrum Usług Społecznych w Policach.
Oferty można składać osobiście lub przesłać pocztą na adres:
Centrum Usług Społecznych w Policach,
ul. Siedlecka 2a
72 – 010 Police
Sekretariat 4 piętro, pok. 403,
VIII. Informacje dodatkowe:
Wybrani kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
Planowany termin zatrudnienia od czerwca 2025r.
Kandydaci wyłonieni w drodze naboru, przed zatrudnieniem, zobowiązani są złożyć (do wglądu) oryginały świadectw pracy oraz dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje.
Oferty odrzucone nie będą odsyłane, kandydaci mogą odebrać je osobiście.
Oferty nieodebrane zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od ogłoszenia informacji
o wyniku naboru.
Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
Informacje dotyczące danych osobowych kandydatów:
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 (Dz. Urz. UE L 2016, Nr 119, dalej RODO) informujemy, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Centrum Usług Społecznych w Policach
72-010 Police, ul. Siedlecka 2a
Dane kontaktowe do inspektora ochrony danych: mail: iod@opspolice.pl, tel. 91 4243840.
Dane osobowe kandydata będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze na podstawie art.6 ust.1 lit.a ) i c) RODO ,art. 22¹ i art. 221a ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy oraz art. 11-15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane zgodnie z prawem osobom fizycznym lub prawnym.
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres wynikający z ustawowo wymaganego okresu utrzymania danych, w innym przypadku nie będą przetwarzane po ustaniu celu przetwarzania.
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu, oraz prawo do przenoszenia danych w przypadkach określonych w przepisach RODO.
W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie wyrażenia zgody przysługuje Pani//Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
Podanie przez Panią/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pani/Pan zobowiązana/ny do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak możliwości wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa, a w przypadku przetwarzania na podstawie wyrażonej zgody brak możliwości podjęcia czynności przez Administratora.
Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w procesie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani procesie profilowania.