PonWtŚrCzwPtSoNieWeek
        Select 
        Select 
        Select 
        Select 
        Select 
        Select 
Biuletyn Informacji Publicznej
Centrum Usług Społecznych w Policach
Podinspektor ds. Kadr

Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej
o g ł a s z a
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Podinspektor ds. Kadr
w Ośrodku Pomocy Społecznej
ul. Siedlecka 2a
72 – 010 Police

Opis stanowiska:
Do głównych zadań pracownika będzie należało:

  1. prowadzenie akt osobowych.
  2. prowadzenie ewidencji czasu pracy, planów urlopowych.
  3. przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy.
  4. przeprowadzanie naborów na wolne stanowiska.
  5. przeprowadzanie służby przygotowawczej dla pracowników.
  6. ustalanie uprawnień pracowników do dodatkowego wynagrodzenia rocznego, nagrody jubileuszowej, dodatku za wysługę lat.
  7. przygotowywanie dokumentów związanych ze zmianą wynagrodzenia, przyznaniem nagrody, dodatku specjalnego.
  8. prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich oraz delegacji pracowników.
  9. kierowanie pracowników na badania profilaktyczne.
  10. prowadzenie spraw dotyczących ekwiwalentu dla pracowników, w tym naliczanie, ewidencja.
  11. przygotowywanie wniosków do PUP o zawarcie umowy o zorganizowanie robót publicznych.
  12. przygotowywanie projektów regulaminów i zarządzeń Dyrektora z zakresu prawa pracy i ich aktualizowanie.
  13. sporządzanie planów budżetowych dotyczących zatrudnienia w OPS.
  14. terminowe sporządzanie sprawozdań z zatrudnienia oraz GUS: Z-03, Z-05, Z-06, itp.
  15. przygotowywanie umów zlecenia.
  16. zastępowanie pracownika sekretariatu w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności, a co się z tym wiąże, przyjmowanie i obsługa interesantów, udzielanie informacji z obszaru pomocy społecznej i świadczeń finansowych.
  17. pomoc przy prowadzeniu spraw związanych z postepowaniem w zakresie zamówień publicznych,
  18. sporządzanie pism urzędowych.

Warunki pracy na danym stanowisku:

Pełny wymiar czasu pracy, ciągła praca przy monitorach.  Praca głownie w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Policach przy ul. Siedleckiej 2a. W budynku przy ul. Siedlecka 2a znajduje się winda, pomieszczenia Ośrodka są usytuowane na parterze, 1, 3 i 4 piętrze. Zmienne tempo pracy oraz warunki pracy wymagające częstego przemieszczania się w budynku, częste sytuacje stresowe, konieczność szybkiego reagowania i podejmowania decyzji. Praca w zespole, ciągły kontakt z interesantami, możliwe załatwianie spraw służbowych poza siedzibą Ośrodka.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Policach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu lutym 2023r. nie przekroczył 6%.

Niezbędne [konieczne] wymagania:

  1. obywatelstwo polskie,
  2. wykształcenie minimum średnie, kierunkowe, kursy: kadry, prawo, administracja,
  3. co najmniej 2-letni staż pracy na stanowisku związanym z prowadzeniem kadr,
  4. bardzo dobra znajomość przepisów prawa, ustawy o pracownikach samorządowych,
  5. umiejętność stosowania prawa w praktyce,
  6. bardzo dobra organizacja pracy,
  7. rzetelność, dokładność, systematyczność,
  8. umiejętność sporządzania pism urzędowych,
  9. umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego oraz programów kadrowo – płacowych,
  10. umiejętność skutecznej komunikacji,
  11. znajomość przepisów prawa:
    • ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz.U.2022.1510 t.j. z późn.zm.),
    • ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz.U.2268 t.j. z późn.zm.),
    • ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2022.530 t.j.),
    • ustawy z 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U.2023.40 t.j.),
    • ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2023.40 t.j.),
    • ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2022.1710 t.j. z późn.zm.)
  12. kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  13. kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  14. kandydat cieszy się nieposzlakowaną opinią.

Wymagania pożądane:

  1. umiejętność analitycznego myślenia,
  2. umiejętność pracy pod presją czasu,
  3. znajomość programu Otago,
  4. aktywne i samodzielne podejście do rozwiązywania problemów, inicjatywa,
  5. umiejętność skutecznej komunikacji, umiejętność radzenia sobie ze stresem, sumienność, kreatywność, umiejętność pracy samodzielnej i pracy w zespole,
  6. odpowiedzialność, wysoka kultura osobista,
  7. chęć systematycznego dokształcania.


Wymagane dokumenty:

  1. życiorys [CV] z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, ze wskazaniem danych umożliwiających kontakt, tj.np.: adres e-mail, numer telefonu lub adres zamieszkania,
  2. list motywacyjny,
  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  4. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, oraz kopie świadectw pracy bądź innych dokumentów potwierdzających staż pracy,
  5. kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach,
  6. kopie referencji z dotychczasowych miejsc pracy jeżeli takie kandydat posiada,
  7. oświadczenie kandydata o:
    • posiadaniu obywatelstwa polskiego,
    • posiadaniu zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
    • braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania konkursowego zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE.L Nr 119, str. 1) (RODO) oraz z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018r.


Oferty należy składać lub przesyłać w terminie do: 21 kwietnia 2023r. [włącznie]
(Uwaga: liczy się data wpływu do Ośrodka Pomocy Społecznej)
na adres:
Ośrodek Pomocy Społecznej
Sekretariat 4 piętro, pok. 403
ul. Siedlecka 2a, 72 – 010 Police
w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Podinspektor – Dział Organizacyjny”.

Informacje dodatkowe:

  1. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.
  2. Pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w rozumieniu przepisów art. 16 ust. 3 ustawy z 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych obowiązany jest odbyć służbę przygotowawczą, o której mowa w art. 19 ww. ustawy.
  3. Planowany termin zatrudnienia od 15 maja 2023r.
  4. Oferty, które wpłyną do Ośrodka niekompletne lub po terminie nie będą rozpatrywane.
  5. Nie ma możliwości uzupełnienia dokumentów po upływie terminu składania aplikacji.
  6. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
  7. Złożone dokumenty w procesie naboru jeśli nie zostaną odebrane przez kandydata zostaną zniszczone po upływie:
    • - trzech miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru,
    • - zaś w przypadku zatrudnienia po upływie 10 lat od końca roku kalendarzowego, w którym ustanie stosunek pracy.  
  8. Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej zastrzega sobie prawo do  nie rozstrzygnięcia konkursu w sytuacji braku możliwości wyłonienia odpowiedniego kandydata.


Bliższe informacje można uzyskać pod nr telefonu 91 42 43 854.

Informacje dotyczące danych osobowych kandydatów:
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 (Dz. Urz. UE L 2016, Nr 119, dalej RODO), informujemy że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
    Ośrodek Pomocy Społecznej
    72-010 Police, ul. Siedlecka 2a
  2. Dane kontaktowe do inspektora ochrony danych: mail: iod@opspolice.pl,  tel. 91 4243859.
  3. Dane osobowe kandydata  będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze na podstawie art.6 ust.1 lit.a )  i c)  RODO ,art. 22¹ i art. 221a ustawy  z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy oraz art. 11-15 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.
  4. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane zgodnie z prawem osobom fizycznym lub prawnym.  
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres wynikający z ustawowo wymaganego okresu utrzymania danych, w innym przypadku nie będą przetwarzane po ustaniu celu przetwarzania.
  6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu, oraz prawo do przenoszenia danych w przypadkach określonych w przepisach RODO.
  7. W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie wyrażenia zgody przysługuje Pani//Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  8. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
  9. Podanie przez Panią/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pani/Pan zobowiązana/ny do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak możliwości wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa, a w przypadku przetwarzania na podstawie wyrażonej zgody brak możliwości podjęcia czynności  przez Administratora.  
  10. Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w procesie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani procesie profilowania.

 

Kwestionariusz osobowy: link (plik docx)


 

INFORMACJE O DOKUMENCIE
LISTA POPRZEDNICH WERSJI
Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Rozumiem